Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ! De er ikke OS

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg vil gerne bede om jeres hjælp om hvordan I ville håndtere denne:

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Finewood Danmark er Finewood.dk og ikke gulv-butik.dk

Vi er blevet gjort opmærksomme på Gulv-butik.dk efterligner Finewood.dk og giver sig ud for at være os. Men Finewood.dk har intet med gulv-butik.dk at gøre og vil give alle denne advarelse til alle om at gøre brug af gulv-butik.dk.
Der er flere advarselslamper som lyser på gulv-butik.dk:

1) Man kan som bruger ikke finde info på hvem som er bagved siden.

2) Der oplyses at man forhandler disse leverandører: Hørning, Tarkett, Everfloor, Boen, Ipowood dette er ikke sandt.

3) Man skriver: Velkommen til Danmarks første rigtige gulvbutik på nettet. Dette er ikke sandt da det er velkendt i gulvbranchen af Finewood.dk var det første gulvbutik som gik på nettet.

4) Hele siden er en efterligning af Finewood.dk. Det er ikke nogle nyhed af der Finewood.dk efterlignes, men vi vil ikke efterlignes af nogle som også bruger vores navn. Dette kan jo betyde af folk der tro de handler hos den rigtige Finewood bliver snydt.

Finewood Danmark - Håndværkerbyen 22 DK. 2670 Greve - CVR Nr. 18 743 345 er Finewood.dk og vi er ved af undersøger forholdene bag gulv-butik.dk for derefter af sætter vores advokater på sagen.

Vi ønsker jeres hjælp. Hvis i har erfaring eller viden om gulv-butik.dk bedes i kontakte os:

Telefon: 43 69 99 09
Telefax: 43 90 00 62
kontakt@finewood.dk

Åbningstider.
Man-Fre. 12-18
Lør. 10-15

Finewood Danmark - Håndværkerbyen 22
DK. 2670 Greve - CVR Nr. 18 743 345

----------------------------------------------------------------------------------------------

Dette udkast er det som jeg har lagt ud på Finewood.dk

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:22
Har lige sendt dem følgende... Hvis de svarer, poster jeg oplysningerne her...

Jeg sidder og kigger på gulve på jeres website, men er noget bekymret over, at der ikke findes nogen som helst oplysninger om, hvem der står bag – hverken firma navn, CVR-nummer, adresse eller andre oplysninger…

Hvordan kan det være – Jeg vil da ikke turde bestille, når jeg ikke aner, hvem jeg handler med…

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:24
Hej

Jeg har lidt svært ved at se, at de plagierer jer på andre punkter end at I begge sælger gulve.

Er det jeres logo, de har på forsiden, så må de selvfølgelig bøde for det.

Hvis I gerne vil i kontakt med dem på en billig måde, så kan I jo bare bestille en pakke af deres bililgeste gulv - de bliver jo nødt til at komme med nogle kontaktoplysninger, hvis de vil have penge.
I øvrigt finder jeg et andet cvr-nummer end jeres, når jeg søger på Finewood. Se her: http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30349490

Det er vel ikke jer, der har nakket deres navn?

mvh Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:25
I øvrigt hedder det Advarsel og ikke Advarelse - det bør I lige rette.

mvh Hans

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:57
Hele siden er en efterligning af Finewood.dk. Det er ikke nogle nyhed af der Finewood.dk efterlignes, men vi vil ikke efterlignes af nogle som også bruger vores navn. Dette kan jo betyde af folk der tro de handler hos den rigtige Finewood bliver snydt.

Jeg kan ganske enkelt ikke finde nogle punkter overhovedet der er identiske mellem jeres 2 sites, jeg synes de er vidt forskellige - Udover at i naturligvis begge sælger gulve?

Jeg håber i har nogle gode beviser for de ting i siger er sande, for ellers kan dette faktisk bide jer selv i halen. Hvis i ikke har nogen hold i jeres punkter, må man vel antage at gulv-butik.dk kan anklage jer for injurier?

3) Man skriver: Velkommen til Danmarks første rigtige gulvbutik på nettet. Dette er ikke sandt da det er velkendt i gulvbranchen af Finewood.dk var det første gulvbutik som gik på nettet.

Det er vel en definationssag hvad man mener med rigtig gulvbutik, det kan være de mener at de andre gulvbutikker ikke var rigtige gulvbutikker, og derfor anvendes denne sætning, eller at de simpelthen ikke var oplyst omkring de ikke var de første.
Derudover tror jeg ikke du kan gøre så meget ved den slags sætninger, internettet vrimler med dem, især også den hvor man mener man er de billigste. Den har jeg set utallige butikker bruge efterhånden.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 11:30
De skriver Finewood på forsiden, hvilket vel ikke er helt fint i kanten.

Thomas

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:36
Thomas - Det havde jeg ikke lige set.

Men det der undrer mig er, ligesom Hans nævner, er at hvis man søger på det cvr der skrives her i tråden, får man ikke finewood op, søger man tilgengæld på finewood på cvr.dk så får man gulv-butik op. Så spørgsmålet er vel hvem der ejer rettighederne til at benytte finewood som navn?
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:37
Dato: 04-06-2007 11:29:52 Forfatter: Thomas1974
De skriver Finewood på forsiden, hvilket vel ikke er helt fint i kanten.

Med mindre altså deres firma hedder det.
Det angivne CVR-nummer i BBTs indlæg tilhører Tømrermester Brian Thomsen.
Mit gæt er, at der er mindst to sider af denne sag.
mvh Hans

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 11:40
Hmmm Hans, antager naturligvis at med-aminoen har ret, men er naturligvis enig.
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:44
Dato: 04-06-2007 11:40:20 Forfatter: Thomas1974 Hmmm Hans, antager naturligvis at med-aminoen har ret, men er naturligvis enig.

Uden at kende BBT overhovedet, og uden at tage stilling til sagen, vil jeg blot mene, at sandsynligheden for, at mindst en enkelt af aminos mange tusinde brugere kan tage fejl i en enkelt sag, er til stede. Jeg har derfor gjort gulv-butik.dk opmærksom på denne tråd - så må vi jo se, om vi får sagen fra flere sider.

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)