Hej Amino'er, I ganske korte træk. Alligevel var der sørme en der bestilte. Nu kommer problemet - Moneybookers (som vi brugte tidligere) har desværre trukket pengene og jeg har iaften fået en mail fra omtalte kunde. Jeg har naturligvis skrevet tilbage til ham med det samme, at jeg beklagede fejlen rigtig meget at pengene var trukket, det var en fejl - at jeg håbede han havde forståelse for denne fejl og jeg kunne overføre de 6kr retur til hans konto. Det er noget rigtig møg at pengene er trukket gennem Moneybookers, det giver jeg - men derfra til direkte at prøve at "snyde" sig til et ur. Er der nogle amino'er der har nogen mening eller forslag til afvikling af denne ret irriterende problematik? God aften |
Lærepenge... Overvej nøje hvornår du skal holde på din juridiske ret. En kunde der bruger energi og forlanger et ur til 6 kroner, vil med glæde også bruge energi på at svine din forretning til. Personligt (og det er med hånden på hjertet), havde jeg sendt uret, da jeg opdagede pengene var hævet. Hvorfor? Ja, det er surt show - penge ud af vinduet - men det er trods alt et begrænset tab. Til gengæld er sagen lukket, og kunden vil ikke efterfølgende sprede et dårligt rygte omkring din webshop. Jeg har prøvet det samme, med løbesokker jeg havde sat til salg. Fik sat kommaet forket, og pludselig kostede de 4,50 kroner i stedet for 45,00. Det blev heldigvis rettet efter første bestilling.