Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kender

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil lige høre om der er nogen der kender til D.I.M??? Det står også for Danske-fagbog.dk...Er de fup eller fakta..

Der er nemlig noget der siger mig at jeg desværre er gået i deres fælde, men jeg vil lige være sikker...

Venligst hjælp hvis i ved noget....

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:46
Jeg ved ikke om de er annoncehajer, jeg ville ihvertfald ikke give en krone for at være på deres side.

Den virker meget ligegyldig, meget få annoncer taget i betragtning af at de skriver 2005 i bunden. Der er mange fejl hist og pist på siden.

Jeg tror ikke på det ville give nogen som helst trafik at stå på den side, og da slet ikke noget salg.

Hvad skulle du betale, hvis du skulle betale noget?
Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 21:40
Jeg har på fornemmelsen at det er en annoncehaj jeg står overfor...

Det startede med at de ringede til mig ved middagstid..sagde at de havde fået oplysningerne fra CVR registreret og ringede fra Danske fagbog..De spugte om jeg havde tid, da de blot ville tjekke om oplysninger til mit firma var korrete..Desværre havde jeg ikk så meget tid, så jeg sagde at vi lige hurtigt kunne gå dem igennem....De remsede hurtigt mit navn, firma osv. op og jeg svarede at de var korrete..Bagefter sagde han at deres supporter også lige ville ringe for at være 100% sikker på at der ikk var fejl på de oplysninger han lige havde fået...

Som jeg i øvrigt syntes var meget mærkeligt...

Det lange og korte er at der ikk går lang tid, dunker der en ordrebekræftelse ind ad døren, som de beder mig om at underskrive og sende tilbage..

Det kan jeg ikke rigtig forbinde nogen steder så jeg lader den ligge...

Der går ikk lang tid..Dunker der en regning ind ad døren..Lyder på 1800,- kr..Jeg ringer til dem og spørger hvad det er for noget..De fortæller mig... efter lang diskussion, at da de havde ringet til mig havde jeg sagt ja til deres oplysninger, og godkendt dem.. og de har gået ind og registreret mig på deres hjemmeside..Altså at jeg har købt en ydelse som de ikk kan trække tilbage.og at den var jeg nød til at betale....Jeg gik ind på deres hjemmeside og tjekkede om det virkelig passede det de påstod..Ja, der stod mit firma...

Ok, tænkte jeg...jeg betaler dette også er det det....

Nææ Nej..Der tog jeg fejl....

Der gik 1 til 2 mdr. dunkede der en ny regning ind ad døren....Denne gang lydende på 4900,- kr...

Og efter en uge ringer de til mig og spørger hvornår jeg betaler regningen....Efter en uge!!!..Prøv at tænk kære venner, du sender en regning, og ringer derefter og spørger hvornår kunden betaler!!!

Har ikk set noget lignende...

Jeg er selvfølgelig tosset...kan ikk forbinde dette nogen steder...da de hører at jeg ikk har i sinde at betale dem en rød øre..bliver der lige pludselig nævnt et beløb på 8000,- kr som jeg i stedet for kommer til at betale hvis jeg ikk betaler 4900,- de fortæller mig at det oprindelige beløb var 8000,- men at jeg har fået rabat, som jeg selvfølgelig ingenting aner om...jeg aner intet om de forskellige beløb som de snakker om...Og det sjove, ved ikk om man kan kalde det sjove...der er intet sjovt her...men hver gang jeg sagde at jeg ikk ville betale en rød øre til dem, smækkede røret på...ringede der en ny person op.....I løbet af den aften kom jeg til at snakke med 4 - 5 forskellige personer....

Til sidst kom jeg til at snakke med en person som kaldte sig for deres chef...Han lovede at han ville være den sidste person jeg kom til at snakke med, jeg havde fået en ydelse og den var jeg nød til at betale for, og at han ville slette mig fra deres registre så jeg ikk kom til at høre mere til dem...Det eneste jeg skulle gøre var at jeg skulle skrive ovenpå den ordrebrekræftelse, at jeg ikk ønsker at blive kontaktet af dem yderligere, underskrive og faxe det retur til dem...Og det gjorde jeg så...

Men sagen slutter desværre ikke her...

Når jeg kigger på deres fakturaer, er det ikke til at se at det kan være en annoncehaj jeg står overfor...Det er også derfor jeg har brug for jeres hjælp og viden...Men inderst inde så tror desværre jeg har ret...

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:43
Hej Kaya

Det lyder som den er god nok (at det er annoncehajer).

Min anbefaling er at du nægter at du har indgået en aftale med dem, og beder dem om at sende dokumentation hvis de mener noget andet. Gerne sendt fra din advokat. Ud fra den indledende telefonsamtale har de en dårlig sag.

Sender dig en PM.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:55
Dato: 02-06-2007 21:39:30 Forfatter: Kaya73
Jeg har på fornemmelsen at det er en annoncehaj jeg står overfor...

Det startede med at de ringede til mig ved middagstid..sagde at de havde fået oplysningerne fra CVR registreret og ringede fra Danske fagbog..De spugte om jeg havde tid, da de blot ville tjekke om oplysninger til mit firma var korrete..Desværre havde jeg ikk så meget tid, så jeg sagde at vi lige hurtigt kunne gå dem igennem....De remsede hurtigt mit navn, firma osv. op og jeg svarede at de var korrete..Bagefter sagde han at deres supporter også lige ville ringe for at være 100% sikker på at der ikk var fejl på de oplysninger han lige havde fået...

Som jeg i øvrigt syntes var meget mærkeligt...

Det lange og korte er at der ikk går lang tid, dunker der en ordrebekræftelse ind ad døren, som de beder mig om at underskrive og sende tilbage..

Det kan jeg ikke rigtig forbinde nogen steder så jeg lader den ligge...

Der går ikk lang tid..Dunker der en regning ind ad døren..Lyder på 1800,- kr..Jeg ringer til dem og spørger hvad det er for noget..De fortæller mig... efter lang diskussion, at da de havde ringet til mig havde jeg sagt ja til deres oplysninger, og godkendt dem.. og de har gået ind og registreret mig på deres hjemmeside..Altså at jeg har købt en ydelse som de ikk kan trække tilbage.og at den var jeg nød til at betale....Jeg gik ind på deres hjemmeside og tjekkede om det virkelig passede det de påstod..Ja, der stod mit firma...

Ok, tænkte jeg...jeg betaler dette også er det det....

Nææ Nej..Der tog jeg fejl....

Der gik 1 til 2 mdr. dunkede der en ny regning ind ad døren....Denne gang lydende på 4900,- kr...

Og efter en uge ringer de til mig og spørger hvornår jeg betaler regningen....Efter en uge!!!..Prøv at tænk kære venner, du sender en regning, og ringer derefter og spørger hvornår kunden betaler!!!

Har ikk set noget lignende...

Jeg er selvfølgelig tosset...kan ikk forbinde dette nogen steder...da de hører at jeg ikk har i sinde at betale dem en rød øre..bliver der lige pludselig nævnt et beløb på 8000,- kr som jeg i stedet for kommer til at betale hvis jeg ikk betaler 4900,- de fortæller mig at det oprindelige beløb var 8000,- men at jeg har fået rabat, som jeg selvfølgelig ingenting aner om...jeg aner intet om de forskellige beløb som de snakker om...Og det sjove, ved ikk om man kan kalde det sjove...der er intet sjovt her...men hver gang jeg sagde at jeg ikk ville betale en rød øre til dem, smækkede røret på...ringede der en ny person op.....I løbet af den aften kom jeg til at snakke med 4 - 5 forskellige personer....

Til sidst kom jeg til at snakke med en person som kaldte sig for deres chef...Han lovede at han ville være den sidste person jeg kom til at snakke med, jeg havde fået en ydelse og den var jeg nød til at betale for, og at han ville slette mig fra deres registre så jeg ikk kom til at høre mere til dem...Det eneste jeg skulle gøre var at jeg skulle skrive ovenpå den ordrebrekræftelse, at jeg ikk ønsker at blive kontaktet af dem yderligere, underskrive og faxe det retur til dem...Og det gjorde jeg så...

Men sagen slutter desværre ikke her...

Når jeg kigger på deres fakturaer, er det ikke til at se at det kan være en annoncehaj jeg står overfor...Det er også derfor jeg har brug for jeres hjælp og viden...Men inderst inde så tror desværre jeg har ret...

100% sikkert at det er en annonce haj, det er jo den normale fremgangsmåde.

Fra Viborg
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:18

Hej Kaya

ja de er helt sikker hajer, er selv blevet ringet op kl 7.30 om morgenen hvor man ikke altid er helt frisk :-)

Troede først de var erhverv og selskabsstyrelsen, da de lige ville tjekke oplysningerne.

vi havde heldigt lige haft emnet op omkring hajer og blev enige om at hvis der var nogen der ringede og tilbød noget annonce eller som mange af dem bruger for at lokke ( i skal have sådan en, det siger loven eller folk skal jo kunne finde jer osv.) de er meget snu, så sige til start at man ikke er interesseret men vil gerne have navn og nummer så vil man ringe tilbage hvis man er interesseret.

det gjorde jeg første gang og tjekkede dem på nettet, ringede til nogen af dem som stod i deres annonce, nogen af dem vidste ikke engang de stod der og andre sagde med det samme at de havde selv sagt nej men var blevet opskrevet alligevel, jeg snakkede ikke med en der var tilfreds.

Det er en måde at gøre det på, kommer der så en regning er jeg enig med Jesper, et brev fra en advokat skulle hjælper det er hvad jeg har fået at vide .

Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 23:19
Ja, jeg tænkte det sku nok...Nu er jeg blevet kontaktet af så mange foreskellige at i måske vil tænke jeg er paranoid, men jeg føler at de måske også kan være herinde og følge med i hvad vi skriver til hinanden...

Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 23:22
Sende dokumentation, de vil ikke engang sende et fax med deres eget navn på...
Tilmeldt 10. Jan 07
Skrevet kl. 23:26
Nu har jeg så til gengæld aldrig være hos en advokat...spørger lidt uvidende men er det helt vildt dyrt eller hvordan foregår det egentlig...
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 23:51
På annoncehajer.dk har de standard-breve, som du kan sende til firmaet, både hvis du ikke har betalt, og hvis du har. Disse standardbreve plejer efter sigende at fungere ret godt, da de indikerer, at du har sat dig ind i sagen og er klar til kamp. Desværre er annoncehajer.dk nede lige nu, men se om de ikke er kommet op i morgen. :)
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)