Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der kan i øjeblikket forekomme problemer med at gennemføre betalinger på webshops og dandomain.dk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste der syntes denne problemstilling i forhold til kunder og arbejdet CMS er ved at være et stort problem.

Problemet har været tilstede i lang tid og vi har mistet masser af kunder = omsætning herpå. Er der nogen der har nogle løsningsforslag?

 

Vh LL

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg antager at det er NETS der er problemet? Eller? Der kan jo også i få tilfælde være problemer ved de forskellige gateway udbydere, men dette synes jeg er meget sjældent.

Såfremt at det er NETS der er problemet, så kan du godt skyde en hvid pil efter din klage. 1 ord... Monopol...

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Flyt til noget mere stabilt ?
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft nedetid :)
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligger i ikke alle op mod Nets? Og i givet fald hvordan kan det så være at det kun er Dandomain der har problemer?

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

LL.dk, det er korrekt, at vi har oplevet periodiske udfald på vores betalingsserver. Dog har vi konstateret, at fejlen findes hos Nets. Vi er i løbende dialog med Nets, og sammen arbejder vi på at finde en varig løsning. Vi beklager de gener det måtte have givet.

Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - problemet har blot stået på så lang tid og vi har mistet mange kunder ifm. dette. Så vi er ved at være særdeles frustreret :-(

Får vi en dekord på vores abn.?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ikke for at blande mig i tråden overhovedet.

Men når Nets/PBS har nedetider, modtager jeg en SMS og dette har jeg tilmeldt mig, så jeg kan følge med hvergang der er nedetider og informere kunderne på min webshop.

I kan tage kontakt til Nets direkte på telefon og tilmelde jer, dette gjorde jeg.

Håber måske dette kan hjælpe lidt.

Ps. Jeg har ingen problemer med min betalingsgateway hos Nets, den kører fint.

Hav en solrig dag.

/martin

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

LL.dk, det er selvfølgelig beklageligt. Du bedes kontakte Martin Lausen på tlf.: 87 77 90 45.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)