Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til SEO optimering af en aminos site

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 32
Fra  iMadeus.dk Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle gode aminoer.

Jeg er igang med at få mit site iMadeus.dk til at ranke bedre i google, men jeg er igang med at foretage en ændring i forretningskonceptet, hvor jeg begynder at sælge reservedele og tilbehør til iPhones til forhåbentligt landets bedste priser, og det har google åbentbart ikke kunne lide ellers er der en anden årsag at jeg er rykket lidt ned af søge resultaterne.

Det relevante for mig er at få nogle råd til hvordan jeg kan ranke højere indenfor eksempelvis ord som, iPhone dele, iPhone tilbehør, iPhone reservedele.

Det kan også være når i har set mit site at i kommer til at tænke på nogle relevante søgeord som er bedre for mig, så alt i alt vil jeg meget gerne bare have en masse råd som kan hjælpe mig længere mod tops og det kan være råd inden for alting, der kan hjælpe trafik ind.

Jeg har ingen forudgående viden om SEO men jeg er en ildsjæl der vil gøre hvad det kræver!

Sitet er iMadeus.dk

Mange tak på forhånd hvis i vil bruge lidt tid på gode råd

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 08:47

1) din side laver duplicate content. Den virker både som www.dinhjemmeside.dk og dinhjemmeside.dk

2) Du skal have lavet gode og unikke meta titles og descriptions på dine sider

3) I gang med linkbuilding

4) overveje bedre og længere produkttekster på dine produkter

Her var lidt at gå i gang med :)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Dec 11
Fra  iMadeus.dk Skrevet kl. 09:06

Tak, det er i hvert fald en start! Jeg googler lige lidt om duplicate content, ifht. www.imadeus.dk og imadeus.dk.

Tak for svaret!

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Dec 11
Fra  iMadeus.dk Skrevet kl. 09:25

Så er der ikke mere duplicate content!

Jeg har planlagt længere produkt-tekster på reservedels siden på iMadeus.dk/reservedele

Link building ved jeg enormt lidt om og jeg læser både det kan være godt men også farligt!

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 09:38

Anders:

Link building ved jeg enormt lidt om og jeg læser både det kan være godt men også farligt!

Så længe man holder sig til "whitehat SEO", så er der ingen problemer. Det er først, når du bevæger dig ud i automatisk linkbuilding m.m. det begynder at blive farligt for din side. Men almindelig manuel linkbuilding, kan der vist ikke være noget farligt i :)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 09:42

Anders:

Jeg har planlagt længere produkt-tekster på reservedels siden på iMadeus.dk/reservedele

Et andet godt råd - undgå at linke forkert til dit site. Når jeg følger dit link, får jeg vist en 404-side. Afhængigt af systemet skal du have opsat 301 redirects fra "forkerte" URL'er til de korrekte.

http://iMadeus.dk/reservedele

skal redirecte til:

http://www.imadeus.dk/iPhone_reservedele

osv.

Sådan at du kan indtaste forkerte URLs, og så bliver forhåbentligt de fleste fanget af dine redirect-regler.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Dec 11
Fra  iMadeus.dk Skrevet kl. 09:49
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:18

jeg savner google plus knap på siden det kan give lidt i serp vis der er kommer plus på denne knap

links tæller men mindre nu efter de seneste google opdateringer

husk unik indhold

nye er social aktivitet tæller nu

mere opdateringer giver mere nu bare unikt indhold for mennesker det giver meste

unik siden der ikke overoptimeres med søgeord på siden

videoer det giver mere nu

ekstra ideer klik her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Michael, det erikke korrekt at links tæller mindre efter de seneste Google opdateringer. Der er blot lidt flere af de dårligste links som bliver filtreret fra nu. De gode (og de crap links Google stadig ikke harfået øje på) vægter mindst lige så meget som altid
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Dec 11
Fra  iMadeus.dk Skrevet kl. 11:37

@Mikkel

Jeg har fået af vide du er lidt af en Guru inden for SEO, kan du måske sige bare et par få ord som jeg skal fokusere på hvis jeg skal ud af "dybet" i google.

vh Anders

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)