Hej alle gode aminoer. Jeg er igang med at få mit site iMadeus.dk til at ranke bedre i google, men jeg er igang med at foretage en ændring i forretningskonceptet, hvor jeg begynder at sælge reservedele og tilbehør til iPhones til forhåbentligt landets bedste priser, og det har google åbentbart ikke kunne lide ellers er der en anden årsag at jeg er rykket lidt ned af søge resultaterne. Det relevante for mig er at få nogle råd til hvordan jeg kan ranke højere indenfor eksempelvis ord som, iPhone dele, iPhone tilbehør, iPhone reservedele. Det kan også være når i har set mit site at i kommer til at tænke på nogle relevante søgeord som er bedre for mig, så alt i alt vil jeg meget gerne bare have en masse råd som kan hjælpe mig længere mod tops og det kan være råd inden for alting, der kan hjælpe trafik ind. Jeg har ingen forudgående viden om SEO men jeg er en ildsjæl der vil gøre hvad det kræver! Sitet er iMadeus.dk Mange tak på forhånd hvis i vil bruge lidt tid på gode råd |
1) din side laver duplicate content. Den virker både som www.dinhjemmeside.dk og dinhjemmeside.dk
2) Du skal have lavet gode og unikke meta titles og descriptions på dine sider
3) I gang med linkbuilding
4) overveje bedre og længere produkttekster på dine produkter
Her var lidt at gå i gang med :)
Vh
Casper