Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job portal på Amino.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 15
Fra  FortuneIndustries Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg stødt på lang række debatindlæg som ikke handler om hjælp og råd, men om noget jobsøgning og undre mig egentlig over om hvorfor Amino ikke har en jobportal?

Der er jo mange iværksættere her som har fået success og evt søger nye ansigter til deres virksomheder?

Blot en lille undrer... 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:16

Nu er Amino en iværksætterportal og der kommer derfor ikke mange "Ikke iværksættere" så jeg tror ikke det ville hjælpe det store.

Men tak for ideen :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Nu er Amino en iværksætterportal og der kommer derfor ikke mange "Ikke iværksættere" så jeg tror ikke det ville hjælpe det store.

Men tak for ideen :-)

De bedste hilsner

Martin

Tænk jeg ville faktisk foreslå det samme, men var bange for at lyde mavesur. Jeg synes godt nok også der er kommet mange indlæg, om "giv mig et job" på det seneste, og de ligger jo ikke bare i én kategori. Men både i "Jeg søger et godt tilbud" "Medarbejder, ledelse - et eller andet" m.m.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:06

jeg synes godt der er mange gange samme ting der spørges om ny side hvorfor ud ad google det gør alle nye sider , det går efter hvornår første links fundet

kunne gamle tråde ikke også målrette mere svare på spørgsmål der kommer tit samme debattere trustpilot.dk med mere  det er godt nok været mange gange op at vende og jeg tror mange ikke forstår hinanden da der er så mange tråden det var nu gang lettere kunne tilføje hvad mener end skulle skrive næsten samme igen for folk vil nok mere læse noget nyt  men  ellers kunne man også lade være at deltage i den tråd , men så får man jo ikke sagt sin mening ,

da det er nok næsten samme måske med små tilføjelser måske kunne man ikke gøre så lettere tilføje i en tråd det er min mening og henvise til noget skrevet før og så lige måske tilføje lidt bare en ide, jeg fik

men der er mange tråde der er genganger synes jeg selv , så det kunne være en ide let kunne svare på spørgsmål nogle gange , men det er bare en ide , jeg fik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)