Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering af Alma & Jacob

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Agnete

Jeg kiggede kun lige kort på din kode til shoppen og så hvordan de havde lavet links på billederne. Jeg så desværre ikke mere... men nu har jeg kigget lidt dybere og kunne godt se et "rigtigt" link. Var lige for hurtig før <;)

Men mit råd er at du får en prof. søgemaskinemand til at kigge på din butik. Når det nu er en standardløsning, så ved jeg ikke hvor nemt det vil være at tilrette den hvis der skal rettes i koden.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:48
Easyflow ... Er det ikke en afføringsmiddel? :)
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:50

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 17:54
Hej Niels.

tak for dine gode råd.. tror også jeg vælger at få en prof til at kigge på det men hvilke koder er det lige du snakker om?? Er det, det billederne hedder eller??

Tak for din hjælp

Mvh Agnete

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:13
Jeg tjekkede lige dt <head> på forsiden - dine meta tags skal opdateres som det første:) altid en god start

Derudover skal du droppe din dropdown menu, det svækker din optimering

Tilbage til det med +/- det er hips om haps i en søgemaskine hvilke bindeled der bruges, dog skal navnet på filen, ikke være alt alt for lang

Det eneste du skal tænke på er om brugeren skal kunne gå direkte til din side omhandlende sparkedragter, så vil jeg sige, at du skal ændre i dine titler - da en kunde ikke kan huske ditdomain.dk/baby+sparkedragt+meget+meget+meget+mere - håber du kan se pointen;)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 18:29
Hej Nick..

Tak for dit svar rart med så meget hjælp
Jeg vil arbejde på din opfordring da jeg muligvis har forstået pointen men rart med en forståelig forklaring.. giver utrolig meget hjælp..

Mvh Agnete Justeen

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:57
Hej Agnete

Jeg tror det ville være en god ide hvis du havde en titel på din forside der fortæller noget om at du sælger børnetøj.

Du kunne også give dit logo som nu heder toplogo.jpg en alt tekst der havde noget med børnetøj at gøre.

Billedet af solhatten der linker til solhatte siden kunne have alt teksten "Decoy pink solhat" som jeg har vist neden under o.s.v.

Decoy pink solhat

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)