Hej Aminoer. Men nogle der kan Kom gerne med konstruktiv Mvh Agnete Justesen |
Søgemaskineoptimering af Alma & Jacob
Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk
Hej , prøv at ringe til Carsten Kim Krølle fra Danaweb. Jeg har selv fået lavet en webside med søgemaskine optimering og det er bare perfekt. Kan ikke lige huske numret til Danaweb men prøv www.danaweb.dk Hilsen Malik |
Hej Agnete Jeg har lige kigget kort på din side og har nogle bemærkninger: 1) Din dropdown menu er ikke godt lavet til at Google kan søge den igennem (ikke hvad jeg tror) 2) Der er ikke links til andre sider søgemaskinerne kan finde. Så søgemaskinerne skal kende den nøjagtige adresse 3) Mange af dine adresser har + i. Det bør være - . Eks: DE-02+pige+bodystocking.html burde være DE-02-pige-bodystocking.htm Du burde have tænkt på søgemaskineoptimering mens din side blev lavet. Jeg kan se at der er brugt nogle forskellige komponenter som man måske kunne bruge nogle andre af. Du skal også have lavet din email adresse i bunden spam-sikker. Din programmør ved hvordan. Dette er blot nogle kommentarer fra mig som er professionel programmør og semi-prof søgemaskineoptimeringskonsulent ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg kørte den lige igennem en test på www.sitescore.org I må nok arbejde lidt mere med siden ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)
|
Først tillykke med din nye butik, den ser spændende ud. Jeg kan se, at du bruger samme webshop-system som jeg gør. Min erfaring er, at i forhold til andre systemer, så er den forholdsvis godt søgemaskine optimeret i sig selv. Vi har ikke selv gjort noget, ud over at købe google-adwords, og vi kunne se en tydelig forskel på, hvor let søgemaskinerne finder vores sider, da vi for snart et år siden skiftede shopsystem. Vi har en ok placering uden at have gjort noget aktivt på google søgninger. Det system vi havde før, de havde alle siderne samme navn, men her hedder de noget forskelligt. Der bliver nævnt, at der er plus tegn i navnet, og det ved jeg ikke hvilken betydning det har, men siderne bliver fundet. Hilsen |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
Mange tak for svaret.. og vil da lige kigge lidt nærmer på den adresse for syntes det er lidt uoverskuelig med det søgemaskineoptimering. Mvh Agnete |
Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk
Syntes godt nok det lyder noget indviklet.. nu har jeg heller ikke gjort det store for at søgemaskineoptimere den. Men hvad kunne evt. være andre komponenter.. den løsning jeg har valgt er en easy flow løsning og den burde være lidt søgemaskineoptimeret men der skal selvfølgelig arbejdes på det, det er jeg godt klar over men tror jeg skal have prof hjælp da det lyder lidt som sort snak i mine øre.. men vil kigge på det.. mange tak for dit svar og hjælp.. Mvh Agnete Justesen |
Hej Lene. Mange tak for dit svar. Mange tak for hjælpen til alle jer andre.. gav vidst lidt |