Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God hjemmeside idé?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har i længere tid, set stigende antal af blogs lavet af teenagere. Derfor tænkte jeg at lave en hjemmeside, baseret på tips til de unge bloggere. Hvad siger i til idéen? Jeg har iøvrigt købt domænet blivenblogger.dk, men jeg tænker på om den overhoved vil få et overskud da den årligt koster 300 kr for hosting og domænet årligt (ja, jeg starter i det små). Er der nogen der ved hvor meget man typisk tjener på adsense hvis man har omkring 100 hits per dag?(jeg ved godt det afhænger af annoncørenes budget, men der bør da være en ca. indtjening)

Sidst men bestemt ikke mindst, hvordan rammer jeg min målgruppe? Jeg kunne selvfølgelig bruge facebook annoncer, men der bør da være en mere kreativ og billig måde? De fleste unge bloggere bruger blogger.com, så måske kunne jeg nå ud til dem gennem det, men hvordan? Hvis nogen kender nogen populære teenage bloggere, med mange unge læsere, som måske overvejer, eller allerede har en blog, så ville jeg måske kunne lave en annonce aftale med den pågældende person.

Jeg håber på lidt respons og svar,

Med Venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)