Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Fagbog, Godt eller dårligt.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Blev kontaktet af Danske Fagbog midt i min skonhedssøvn. Jeg troede i mit opvågender stadie at det bare var erhvervs- og selskabsstyrelsen. Inden jeg havde fået set mig om var jeg tilmeldt til noget fagbog. Jeg kontrollerede senere hvad det var og det viste sig at være en fagbog med virksomheder, men når jeg tænker fagbog, tænker jeg flere 100 firmaer og da jeg kontrollerede på Danske-Fagbog''s side var der højst 15 i min branche.

Er der andre der er blevet kontaktet af disse?

Er de annoncehajer eller legitime?

Hvad gør man for at slippe for en mundtlig aftale som denne jeg idotisk har indgået pr. telefon.?

Håber på hjælp fra jer.....

Med venlig hilsen MBSP

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:03
Hvis du mener du er blevet vildledt til at accepterer noget du troede var noget andet, så er du sandsynligvis ikke bundet af dit tilsagn.

Du kan læse mere om annoncehajer her: http://hajnettet.dk/Default.aspx?ID=614 og her http://www.anonncehajer.dk/ (er dog nede lige pt ser det ud til)

Som udgangspunkt vil jeg anbefale dig ALTID at få tingene på skrift inden du accepterer noget hvis du er den mindste i tvivl om hvad det er du er ved at sige ja eller nej til.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:16
Du har jo højst sandsynligt en fortrydelsesret, ellers så bare nægt at betale hvis de når at sende dig en faktura. Jeg tror ikke du skal regne med at de har optaget hvad du har sagt, så i retten vil det egentlig bare blive påstand mod påstand.

// Jesper Skov

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:31
Jesper Skov: Det der er ikke noget råd i mine øjne. Der kan meget vel være tale om annoncehajer, som må formodes at være godt inde i aftalelovgivningen, ikke arbejde med sådan noget som fortrydelsesret og formentligt snu nok til at optage samtalen.

Find ud af hvilken opsigelsesfrist du har, og kom ud af aftalen hurtigst muligt. Benyt anbefalede breve i kommunikationen, og kontakt en advokat hvis udgifterne er for høje.

Tilmeldt 25. Dec 06
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:04
Hej igen...

Har også hørt at man måske har 14 dages fortrydelsesret? Kan dette passe?

Siden ser nu okay prof ud men der ikke så mange virksomheder listet, dette kan jo også bare være en startproces. Men når der ikke er så mange virksomheder listet er der måske heller ikke så meget opmærksomhed på siden.

Jeg er godt klar over at det er mig der har dummet fordi jeg sagde ja til noget i telefonen, men det må da være muligt at kunne komme ud af dette igen. Jeg fik regningen idag og selve samtalen fandt sted i onsdags.

Er der andre der har hørt om dette firma Danske Fagbog?

På forhånd tak, MBSP

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:28
14 dages fortrydelsesret gælder ikke når vi snakker B2B salg.

Hvad lyder tilbudet på, hvad har de lovet dig i telefonen? Er der blevet aftalt x antal klik, x antal visninger eller hvordan?

Den eneste måde jeg lige ser du kan komme ud af aftalen på er hvis de har løjet i telefonen, ellers er det jo ganske reelt at du har accepteret et tilbud fra dem og derefter fået en faktura?

Tilmeldt 25. Dec 06
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 15:10
Tilbuddet er bare en oplistning i en fagbog. Selve ydelsen er ganske reel. Jeg synes bare ikke det virker proffessionelt, da der f.eks. i min branche kun er listet 6 virksomheder og at jeg skal betale  1845,- for et år.

Men da jeg nu har sagt ja må jeg jo bide i det sure æble og betale....

De 1845,- kunne jeg bare godt have brugt til at tjene endnu flere penge og derfor ville jeg høre jer kloge hoveder, om hvordan man kunne komme ud af sådan aftale.

Med venlig hilsen MBSP

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:26
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:55
Tilmeldt 25. Dec 06
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 18:05
Hej igen.

Jeg har læst ovennævnte indlæg fra Kaya og kan læse mig til i hendes tilfælde, at det er blevet værre efter hun har betalt den første regning på 1845,-.

Er der nogen der tidligere har haft tvister med andre annoncehajer og hvad gjorde I for at slippe fra dem?

Og tak før hjælpen til dem der har brugt deres tid på at skrive indlæg og derved hjælpe mig en uvidende og godtroende iværksætter.

Med venlig hilsen MBSP

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)