Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskine optimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jammen jeg prøver igen, vil gerne have et råd fra jer der arbejder med den slags. Tilbage i slutningen af halvfemserne kodede vi et CMS til en knowledge-portal som skulle give mulighed for at highlighte bestemte ord og lade dem linke til en bestemt artikel, pointen skulle være at tage tekniske ord og give en nem måde for læserne at få den beskrevet på.

Det ville f.eks. betyde at alle steder på sitet hvor jeg skrev "Amino" blev der sat et link ind med en tekst der beskriver hvad Amino drejer sig om, dette vil give en masse interne links men er det noget værd ifht. Google? Eller var det kun i gamle dage det kunne bruges til noget?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:46
En fornuftig intern navigation mellem relatered sider er altid godt. Men det er ingen "magic bullet"
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:15
Jeg har rettet mine interne links til så "title" tagget indeholder de primære keywords for den sid eder peges til. Specielt hvor det et img links giver det søgemaskinen en bedre idet om indholdet af den side der linkes til. Håbet er at de giver den linkede side højere vægt på netop disse keywords.

Måske Mikkel eller andre kan give deres besyv med om værdien af dette?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:50
Jeg ved ikke om title tagget på et text link giver mere værdi, måske en lille smule. selve link teksten er ihvertfald det vigtigste. Title på billede er naturligvis en rigtig god ide!

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)