Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp et anderledes tryksags-koncept

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har brug for lidt hjælp fra netop dem som er målgruppen - og det er jer! :)

Brokerprint er en portal hvor du kan finde den bedste pris på tryksager i den bedste kvalitet. Dét i sig selv er ret fantastisk, da vi jo kan se, at der ikke er et trykkeri der stikker af med alt - men at det er ret jævnt fordelt mellem alle trykkerierne. Det betyder jo, at konceptet virker 100% efter hensigten.

Vi besluttede os så for at få lavet et nyt design, da det gamle var ret uoverskueligt - og det nye er jeg selv ret stolt af :) Udover jeg synes det er lækkert, resulterede det også i en forbedret konverteringsrate.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I kunne tænke jer på en portal som denne, for at gøre den ENDNU mere troværdig, tryg og salgsskabende. Alle former for ris og ros modtages med kyshånd!

Jeg kan lige kort fortælle, hvad vi selv har gjort og hvad vi forventer at gøre:

1. Vi har ændret den store knap fra magenta (lyserød/pink-ish) til gul. Det viste sig at konvertere bedre da den adskiller sig fra resten af sitet

2. Vi er ved at bygge en større-info sektion på, som skal hjælpe og vejlede dem der ikke ved så meget om trykklare filer, mm.

3. Vores chat support knap er lige midlertidig ved at blive lavet om, så pt står der bare et billede øverst oppe, som I ikke kan trykke på :)

Ser frem til en masse lækkert feedback

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har set på sitet flere gang og det er først nu det går op for mig, at i sende tryksagen i udbud. Jeg troede i selv lavede det. Det burde nok fremgå bedre af siden.

Teksten "Send din tryksag i udbud og få den bedste pris" burde måske fremgå af siden Smile

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Logisk nok! Fantastisk råd, som garanteret kan gøre det lettere at forstå for vores brugere som ikke gider læse alt teksten med småt. Mange tak!

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Første gang jeg så siden, så troede jeg også at i selv trykte tingene. Jeg så slet ikke videoen her anden gang, førend jeg havde stirret mig blind på siden, det kunne måske være en fordel at rykke den højere og mod venstre. 

Vedr. troværdigheden, så burde i overveje at smide de stock photos af helvedes til.

Ellers - Flot side, og skide god idé. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så lige en meget, MEGET lille detalje:

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:

Første gang jeg så siden, så troede jeg også at i selv trykte tingene. Jeg så slet ikke videoen her anden gang, førend jeg havde stirret mig blind på siden, det kunne måske være en fordel at rykke den højere og mod venstre. 

Vedr. troværdigheden, så burde i overveje at smide de stock photos af helvedes til.

Ellers - Flot side, og skide god idé. 

Mange tak for dit feedback.

Jamen, jeg er faktisk lidt usikker på, videoen er SÅ værdifuld for brugerne. Derfor er den skubbet lidt væk. Jeg er mere til idéen med en one-liner der hurtigt fortæller hvad vi gør ;)

Men stock photo ad H til er noteret :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:

Og så lige en meget, MEGET lille detalje:

IE? Version?

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcel Fuursted:

NY:

Og så lige en meget, MEGET lille detalje:

IE? Version?

Chrome nyeste version.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcel Fuursted:

NY:

Og så lige en meget, MEGET lille detalje:

IE? Version?

Sådan ser det også ud ved mig. Firefox 12.0

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Weird... Jeg har det overhovedet ikke i hverken Chrome, FireFox, Safari eller Opera. Er det Windows, jeres maskiner? Mere så jeg kan pejle mig hurtigt ind på fejlen, så den er lettere at rette :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)