Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikkelsen Media udbetaling denne mdr ??

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sats: Man kan vel ikke skrive sig udaf og betale en leverandør ? Laver min virksomhed et stykke arbejde for en anden ja så skal jeg da have penge for mit arbejde, eller som minimum have en ingsigelse af det ikke skulle være iorden

Men i denne situation er problemet jo at der absolut ingen kontakt er overhovedet.

Har sendt dem endnu en rykker mail med ønske om svar og mit krav hos dem

Så får de flere kald mandag samt beskeder på deres svare.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16 | Låst

Jeg sender dem også en rykker mail snart. Jeg er igang med at samle info til en anmeldelse mod dem, for de har gjort nogle "dumme" ting mod mig.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:23 | Låst

@jannik-> Når du skriver anmeldelse hvad mener du så præcist. Taler vi trustpilot, politi eller en helt tredje slags anmeldelse?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:06 | Låst

Jeg har gode erfaringer med at få en advokat til at sende et surt brev. Det kostede mig 1200 kroner sidst, men var givet godt ud. Men det kræver selvfølgelig man måske er klar til at gå linen ud, hvis pengene stadig ikke kommer.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I torsdags havde jeg fat i en derinde fra, der fortæller mig at jeg kan prøve at fange Martin på hans mobil telefon, jeg ringer og ringer og ringer igen..

Ingen svar.. Fredag, ringer jeg igen for at sige at nu er vi ved at være godt træt af det og vi gerne vil have vores penge, her får jeg så følgende svar "ja men det er Martin der står for det, det er han den eneste der kan ordne og han er på ferie lige nu"

Er jeg den eneste der syntes det virker liiidt lusket og meget underligt, at man tager på ferie midt i sådan noget her?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44 | Låst

Ja det står både på et flot indlægamino, et flot indlæg på trustpilot, en flot politianmeldelse + en tur i retten med advokat og det hele. Jeg har de beviser jeg behøver for at få de 6000-8000 kr de skylder mig. Det er sådan at jeg manglede at få en god portion indtjening ind på min konto (6000-8000 kr). Så jeg sendte dem en mail om problemet. Istedet for så at rette indtjeningen, så valgte de at reducere mine kliks (CPC), således at det passede overens med indtjeningen.. Virkeligt fusket lavet.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:56 | Låst

Rasmus: kan høre vi 2 kører i den samme båd :(

Men han var da også på ferie for et par uger siden ? fik jeg at vide..

Sådan et skod firma, så meld da klart ud hvis i er på røven MIkkelsen !!!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37 | Låst

Martin har svaret mig på flere mails de seneste par dage, men han sender baren sagen videre til sine teknikere som kommer med undskyldninger som at de har bihule betændelse og alt muligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:12 | Låst

Efter at have søgt rundt omkring på nettet, finder jeg så ud af at akkurat samme problemer finder sted i Norge med Mikkelsen Media Sad sjovt nok også med samme historier som vi oplever i Danmark... 

Kan ses her

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 18:54 | Låst

mit problem er netop også min andel i det Norske mikkelsen !!!

Det er vel tæt på konkurs skulle man da tro, som det køre nu..

Total skod, man ser jo nok heller ingen penge i næste mdr

RASENDE !!!!!!!!!!!

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)