Sats: Man kan vel ikke skrive sig udaf og betale en leverandør ? Laver min virksomhed et stykke arbejde for en anden ja så skal jeg da have penge for mit arbejde, eller som minimum have en ingsigelse af det ikke skulle være iorden
Men i denne situation er problemet jo at der absolut ingen kontakt er overhovedet.
Har sendt dem endnu en rykker mail med ønske om svar og mit krav hos dem
Så får de flere kald mandag samt beskeder på deres svare.
Jeg har gode erfaringer med at få en advokat til at sende et surt brev. Det kostede mig 1200 kroner sidst, men var givet godt ud. Men det kræver selvfølgelig man måske er klar til at gå linen ud, hvis pengene stadig ikke kommer.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
I torsdags havde jeg fat i en derinde fra, der fortæller mig at jeg kan prøve at fange Martin på hans mobil telefon, jeg ringer og ringer og ringer igen..
Ingen svar.. Fredag, ringer jeg igen for at sige at nu er vi ved at være godt træt af det og vi gerne vil have vores penge, her får jeg så følgende svar "ja men det er Martin der står for det, det er han den eneste der kan ordne og han er på ferie lige nu"
Er jeg den eneste der syntes det virker liiidt lusket og meget underligt, at man tager på ferie midt i sådan noget her?
Ja det står både på et flot indlæg på amino, et flot indlæg på trustpilot, en flot politianmeldelse + en tur i retten med advokat og det hele. Jeg har de beviser jeg behøver for at få de 6000-8000 kr de skylder mig. Det er sådan at jeg manglede at få en god portion indtjening ind på min konto (6000-8000 kr). Så jeg sendte dem en mail om problemet. Istedet for så at rette indtjeningen, så valgte de at reducere mine kliks (CPC), således at det passede overens med indtjeningen.. Virkeligt fusket lavet.
Martin har svaret mig på flere mails de seneste par dage, men han sender baren sagen videre til sine teknikere som kommer med undskyldninger som at de har bihule betændelse og alt muligt.
Efter at have søgt rundt omkring på nettet, finder jeg så ud af at akkurat samme problemer finder sted i Norge med Mikkelsen Media sjovt nok også med samme historier som vi oplever i Danmark...