Hej, Jeg er en ung knægt på 19 år fra Århus, Mårslet, der afslutter sin HHX eksame her til sommer.. Jeg får nogle gange nogle innovative idéer til opstart af virksomheder, og derfor har jeg laver denne hjemmeside.. www.dressedon.com DressedOn = Klædt på.. det er min tanke bag navnet.. Anyway - Jeg er gået død i projekt, og søger nogle kræfter, som er klar til at gå ind og være med til at udvikle på idéen, og føre denne virksomhed ind til noget, hvor man kan begynde at tjene penge på det. Jeg har lavet hjemmesiden i WordPress, og jeg tror ikke det er vejen frem.. Derfor kunne en partner inden for hjemmesidebranchen være vigtig! En sælger der har talesproget i orden vil også være en mulighed.. Jeg har en masse ting til at videreudvikle konceptet så forbrugerne ved blot ét søge ord kan finde hvad de leder efter - jeg mangler blot én der kan lave det, da jeg ikke kan lave det i wordpress. I er velkommen til at stille spørgsmål herinde, eller på min mail: nicolaj-jacobsen@hotmail.com Mvh Nicolaj Jacobsen |
- Når nogle ser hjemmesiden tror de at jeg sælger tøj for forskellige virksomheder, men jeg linker ud til forskellige virksomheder. Og jeg har tænkt at man kan lave denne portal så man kan gemme dem man plejer at handle hos, og lave noget hvor man kan søge på hvilken stil man er til og så kommer virksomhederne frem efter ønske og en masse mere!