Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedspartner søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en ung knægt på 19 år fra Århus, Mårslet, der afslutter sin HHX eksame her til sommer.. 
- Heldigvis er der læseferie fra tirsdag! puha...

Jeg får nogle gange nogle innovative idéer til opstart af virksomheder, og derfor har jeg laver denne hjemmeside..

www.dressedon.com

DressedOn = Klædt på.. det er min tanke bag navnet..

Anyway - Jeg er gået død i projekt, og søger nogle kræfter, som er klar til at gå ind og være med til at udvikle på idéen, og føre denne virksomhed ind til noget, hvor man kan begynde at tjene penge på det.

Jeg har lavet hjemmesiden i WordPress, og jeg tror ikke det er vejen frem.. Derfor kunne en partner inden for hjemmesidebranchen være vigtig! En sælger der har talesproget i orden vil også være en mulighed..

Jeg har en masse ting til at videreudvikle konceptet så forbrugerne ved blot ét søge ord kan finde hvad de leder efter - jeg mangler blot én der kan lave det, da jeg ikke kan lave det i wordpress.

I er velkommen til at stille spørgsmål herinde, eller på min mail: nicolaj-jacobsen@hotmail.com

Mvh

Nicolaj Jacobsen

Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Skrevet kl. 17:06

- Når nogle ser hjemmesiden tror de at jeg sælger tøj for forskellige virksomheder, men jeg linker ud til forskellige virksomheder. Og jeg har tænkt at man kan lave denne portal så man kan gemme dem man plejer at handle hos, og lave noget hvor man kan søge på hvilken stil man er til og så kommer virksomhederne frem efter ønske og en masse mere!

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:11

Hej Nicolaj!

Jeg er 15 år gammel, og tag nu ikke fejl af min alder ;)! Jeg har siden jeg var 11 år, interesseret mig for det der hedder iværksætteri siden jeg var 11 år gammel! Jeg har læst mange bøger om det , at være iværksætter og da det er min fødselsdag idag - 15 år! Så har jeg fået bogen Thomas Rosenstands - Virkeligheden er klog! Den glæder mig utrolig meget til at læse da den giver et godt indblik i virkeligheden! :) Men skriv til mig på mads1805@hotmail.com hvis det kunne ha din interesse! Jeg er en god sælger efter min egen mening haha :)

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:14

Hej Nicolaj

Det lyder som et rigtig spændende projekt, men hvordan kan det være at du "ikke bare sælger tøj"

Det ville formentlig kunne gøre det en del nemmere med hensyn til hjemmeside da du i så fald kan købe en skabelon hjemmeside til omkring 5-15.000 kr og være sikker på at alt virker.

Jeg har umiddelbart også svært ved at se hvordan du skal tjene pengene på "bare" at linke hvorimod at du kan tage en avance ved selv at sælge det.

Mvh.

Rasmus

Du er meget velkommen til at spørge hvis der nogle spørgsmål eller lign.
Thyregodkristensen@gmai.com 

Fra Mårslet
Tilmeldt 3. Jun 11
Skrevet kl. 11:37

Hej, 

der er så mange udbydere på markedet for tøj, så det er ikke et marked jeg vil gå ind i.

Men min hjemmeside er bygget op sådan, så hvis du går ind på min hjemmeside og klikker på en virksomhed og så køber for 5.000 kroner tøj, så kan jeg få ca. 10% i kommision af de 5.000.

Det er det der kan tjenes penge på, i denne virksomhed + bannerreklamer som kan komme senere hen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)