Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til konverterings optimering / ris-ros på nyt design :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle i kære Amino'er :)

Vi har på http://produkt-guiden.dk lanceret nyt design for en lille måned siden.
I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at hører om i kan se ideen med hjemmesiden?

Dernæst vil jeg meget gerne have nogle gode råd omkring hvordan den kan gøres endnu bedre i forhold til konverterings procenten.

Vores primært mål med siden er at sælge bærbar reservedele, tastatur, batteri, lader osv.
Og ja vi er udemærket klar over at det er et ekstremt presset marked, men vi mener vi kan være med :-)

Vores force er vores Produkt Guide, hvor bærbar modellen kan findes, for herefter at finde de dele som passer til den med garanti.
http://produkt-guiden.dk/produkt-guiden

Giver det mening for brugeren at finde og de skal bruge denne guide?
Bliver produkterne vist hensigtmæssigt?
Giver designet mening (er den overskuelig)?
Ville i købe / bestille noget på denne side?

Håber på lidt gode råd (ris og ros) fra jer.

pft.
Mads Hvejsel

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

BUMP :-)
Slet ingen som har nogle gode ideer?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt byde ind med et par svar.

Først vil jeg rose jer. Det er genialt den måde, I går til opgaven på. Jeg selv er forholdsvis IT-kyndig, men roder altid rundt i, hvilken RAM jeg skal købe etc. Jeres guide er fantastisk. I skal bare gøre to ting: Gør opmærksom på den overalt og gøre den mere brugervenlig.

Jeg vil anbefale, at I f.eks. holder øje med fora som Hardware Online, Macnyt, Eksperten og Macbay. Der er tit folk, der skrive "hvilken RAM passer til denne computer". Så smid et link til jeres søgning. Det er en måde at få trafikken på. Hårdt arbejde ja - men jeg sagde heller ikke, jeg ville levere en nem løsning Wink

Dernæst synes jeg, at jeres formular øverst i højre hjørne er lidt misvisende, da den jo er et banner. Det tog lige lidt tid, inden jeg fattede, at jeg skulle bruge den formular, der kom i bunden. Formularen er fin nok, men kan I ikke få den sexet lidt op? Generelt kunne jeres side godt trænge til at blive sexet op af en designer.

Der udover bør I lave nogle brugertests. Smid et par 1000 efter det på brugertest.nu (ja, I kan gøre det gratis ved at invitere venner, men det får I ikke gjort - så se nu at gøre det).

Der udover skal I lave jeres billeder klik-bare ved en søgning. Hvis I ikke tror mig, så prøv clicktracking - evt. danske ehavior (mener at Amino Plus-medlemmer får en gratis start-pakke der - prøv at høre Amino).

Og så synes jeg, at I skal lade antal være forudfyldt. Altså at der står et 1-tal i boksen. Hver gang I beder brugeren gøre noget, sætter I en forhindring op.

Fjern feltet med "rabatkode" i jeres check-ud flow (se her hvorfor).

Drop det der med gæst/konto halløj i jeres check-ud flow. Det er en show-stopper. Luk nu den ordre, så kan I få konto-venner-Facebook-venner-Pinterest-venner-whatever-venner bagefter.

Håber, der var lidt til inspiration. Giv den gas - konceptet er godt nok!

Bedste hilsner

Morten Vadskær

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Tusind tak for din super feedback :)
For lige at følge op på den har jeg et par spørgsmål / kommentarer.

Vi gør allerede rigtig meget i forbindelse med forummer osv. og det giver også meget kan vi se.

God ide med brugertest.nu, det vil jeg bestemt gå videre med.

Du skriver vi skal lave billeder (klik bare ved en søgning) hvad mener du helt præcis med det?
Der mistede jeg lige tråden :)


Arbejder på at få fjernet rabatdelen osv.

Endnu egang mange tusinde tak for din feedback, det er virkelig brugbart og jeg vil gå videre med hver eneste punkt.

Dbh.
Mads Hvejsel

Ps. Andre er stadigvæk mere end velkomne til at komme med input.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede en søgning via jeres helt geniale værktøj. Der kom et resultat frem på noget RAM tror jeg, det var. Der var et billede af varen og det billede klikkede jeg på. Men der skete ingenting. Jeg skulle vælge "info" eller sådan noget. Lad mig komme direkte til varen, hvis jeg klikker på billedet.

Men det er ikke sikkert, det er det eneste sted brugerne klikker. Derfor kunne clicktracking være en god idé.

Bedste hilsner

Morten

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg bedre med på hvad du mener der.
Det vil jeg prøve og se om vi kan få gjort noget ved.

Vi har nu fjernet rabatkoder og leveringsberegning ved checkout :)

Tak Morten.

Dbh.
Mads Hvejsel

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side men faldt lige over 2 ting..

Logo er jeg ikke så glad for. .Det virker lidt for sammenklemt..

Menupunkter skal måske være lidt mere tydelige.. Evt. lidt mere lyse i det.

Håber det kan bruges.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. selve designet, så er der et par ting jeg synes ødelægger det lidt.

Farvekombinationen i menuen, hvid skrift på en skrigende/lys grøn baggrund, er ikke optimal. Og så virker forsiden lidt "mast". Der er rigtig meget info på forholdsvist lidt plads.

Under produktguiden blev jeg til at starte med lidt forvirret over, at de andre dropdown-bokse selv rullede ned, når man valgte noget i de andre. Det tog mig lidt tid at vænne mig til.

Og så forvirrer den der formular i toppen mig helt vildt. Blev ihf. noget overrasket da jeg klikkede på den fordi jeg troede det var en hurtig måde at komme i gang på :) Kan godt se finten i at man kommer direkte til den formular, men man bliver lidt mistroisk når den formular viser sig at være et banner, for hvad er så den præcis samme formular på den side man kommer over på? (Giver det mening?)

Og måske I skulle kigge på, om I kunne undgå at have produkter på forsiden, der ikke er på lager :)

Ellers ser siden fin ud og som det er blevet nævnt, er idéen med Produkt- og kabelguides rigtig god. Held og lykke ihf og rart at vide I eksisterer :)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

vis knap klik her den knap er alt for lys til en lys baggrund lav købs knap mere mørk så ser man den lettere .

alle selvfølgelige en fordel at give dem titler tags derved en god chance de kommer op i det organiske søgeresultat

grønne menuen vælge der en hel lys tekst farve o stedet for halv lys og vælg en mere mørk grøn farve

fodnoten links vælg der nogle mere mørke farver til de links så man lettere kan se det, især når man leder efter betingelsen siden og kontaktsiden og kan ikke finde den da farven der er meget lys der

skrift størrelse betingelsen siden , er meget svært at læse da den er i størrelse 10 og helt uden underoverskrifter på hele siden husk der lave også 1 h og vise ved nye 

jeg kan se når jeg putter min vare i kurven regnes transport ikke med hvad jeg lige kan se, det gør mig lidt forvirret men tror der må være en fejl i den beregnet pris

produkt beskrivelser burde være længere så man ikke behøver ringe så meget .

online suport det sådan et som mange af disse her sider , ville klart være en fordel jeg har masser af spørgsmål før køb

kontakt siden sæt der en kontakt formular derved meget mere enkelt at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Alle sammen.

Det er nogle super ideer I alle er kommet med og vi har allerede implementeret nogle af dem her til aften :-)

1. Kontakt formular tilføjet under kontakt os siden (http://produkt-guiden.dk/kontakt-os)
2. Tilføjelse af fragtprisen under indkøbskurven.
3. Tilretning af farven til sort på links i bunden af siden.
4. Siden betingelser er sat op fra 10 til 12 i skriftstørrelse.
5. Fjernelse af rabat koder m.m. under indkøbskurven.

Derudover vil vi selvfølgelig kigge på nogle af alle de andre gode råd / ideer I er kommet med.
Indtil videre tusind tak for alle jeres input :-)

Ps. hvis nogle af jer mangler nogle dele er i selvfølgelig mere end velkommen til at kontakte mig.

Dbh.
Mads Hvejsel
http://produkt-guiden.dk

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)