Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
Jeg vil gerne have lidt feedback på min hjemmeside!
Er positivt åben for både ris og ros!

Mvh Mathias Kock ;-)
Header of: www.newinvestor.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias!

Den virker knap så fangende, grå og små kedelig - i hvert fald ud fra mit førstehåndsindtryk.

Du skal i hvert fald overveje at have et billede til hvert af dine blog indlæg, evt. noget oppe i toppen af siden.

Ellers virker den opbyggelsesmæssigt udemærket. Men giv den lidt mere fest og farver! Uden at det bliver for meget.. Det kan være en svær balancegang. ;-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes der mangler et logo i banner og gerne et par enkel billeder eller grafik på siden der giver lidt mere liv på din side.

sæt gerne social medier på siden google plus og facebook så folk kan dele din side der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin blog men ret anonym.. Derudover så er den sorte bjælke lidt unødvendig/forvirrende når der ikke er ngoet i den..

Håber det kan bruges :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias!

Som flere af de andre også nævner kunne der måske godt laves noget mere på siden rent design mæssigt.

- Et logo

- Flere farver

- En menu med undersider

- Peppe dine blog indlæg op med et passende billed

Det bliver meget sort, grå hvid som alle ligger omkring samme "farve" balance, det bliver hurtigt lidt "word-agtigt" at se på hvis du forstår hvad jeg mener :)

Ellers hvis vi kigger udover designet, så synes jeg siden ser okay ud, det kunne måske være en idé at lave en menu, med et par enkelte undersider. Blandet andet ville det være rart med en side hvor du fortalte lidt om dig selv, din baggrund osv.

Men alt i alt synes jeg det er en fin start, hvor der dog er plads til forbedring. Synes ihvertfald du skal arbejde lidt med designet på siden, simpelthen sætte dig ned og finde ud af hvordan gør du den her side mere spændende at se på, samtidig med at du opretholder det professionelle udtryk.

Venlig hilsen

Morten Sørensen

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias.

jeg har kigget på din hjemmeside og har et par kommentarer.

Det skal siges at jeg ikke er uddannet "web-king", men er blot en glad bruger af web'en som de fleste Big Smile

Nå, men nu til sagen (i punkt form):

- det første der slog mig er at dit site hedder newinvestor, men det første man ser på siden er "

Denne side er tilegnet nye samt ERFARNE investorer" - det er i min verden modstridende.

- Umiddelbart når jeg ser på startsiden virker den "tør". Jeg mangler nogle grafer og billeder.

- du skriver at du er 16 år - hvem er målgruppen for dit site ? Måske skulle du interviewe denne målgruppe (yderligere) og få deres indspark på hvad de efterspørger (for at tiltrække besøgende) !?

Jeg synes det er sejt du starter et sådant site og ønsker dig al held og lykke med projektet.

Mvh,

Jesper

 

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

for ikke at gentage alle de andre, men farve og billeder ville gøre en masse ved det.

Derudover syntes jeg du faktisk skriver nogle meget gode tekster så bare forsæt det gode arbejde på din blog :)  

Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger i nu?
Hvis jeg lige får lidt flere widgets og lidt reklamer på?

;-) 

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhm - jeg er godt nok ikke fysisk blondine, men føler mig lidt som en lige nu - hvor er link til din side??? Hmm

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)