![]() Så er jeg igen på den! Har lavet de hér opfindelser, men har ikke råd til patenter/undersøgelser m.v. DERFOR har jeg nu lavet et "Loppe" projekt for at samle penge sammen til mine andre projekter. Da min økonomi ikke ligefrem skriger Tá mig - til banken ![]() Jeg har altid elsket at både gå på loppemarkeder ![]() ![]() ![]() MEN!!! Hvor lang tid må det tage for sådan et projekt at komme igang? Har annoncéret i diverse on og offline medier i 2-3 uger men er stadig kun 1/4 booket op??? Har lavet en helvedes massebenarbejde... lavet hundredevis af flyers, skrevet til gud og hver mand osv, men hvad mere kan jeg finde på for at folk i og udenfor Kbh. skal vide jeg er der? Det er ikke et problem med kunderne... dem er der masser af... men "Lopper", kræmmere, alm. mennesker der vil sælge fra kælder og loft? Hvor fanger jeg dem? Indtil nu har jeg:
HVAD MERE KAN JEG GØRE???? ![]() Håber på nogle gode idéer...
|
Hej Sue.dk
Jeg kan se, at en stadeplads koster kr. 250,-, så det er ikke prisen skulle jeg mene.
Hvis det var mig - så ville jeg nok tage rundt på andre loppemarkeder evt. Hjallerup Marked osv. Hvor der også er en del Sjællænder og give dem en flyers.
Derefter spørge dem der har tilmeldt sig en stadeplads, hvad de mener om forholdene og hvad du kan gøre for at det bliver bedre for dem.
Hvis du servicere dem bedst muligt - så bliver de gode ambasadøre for stedet.
Og det er dem der har netværket.
Derudover er der også mange loppemarkeder - så dit skal være anderledes, hvis man har mange at vælge imellem. Det er min erfaring.
Men når det så er sagt. Så håber jeg det må gå dig godt!
Med venlig hilsen
Mikkel K.