Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot for mindre webshop? Go eller No Go?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg overvejer kraftigt at benytte mig af Trustpilot, da jeg "høre" at det kan være med til at øge salget på ens webshop og samtidig har kunderne mulighed for at læse hinandens anmeldelser. Jeg har tidligere gået væk fra det igen, da deres priser i mine øjne er EKSTREMT høje, men der er nu mulighed for at få lidt rabat, det første års tid.

Benytter du dig af Trustpilot og synes du godt om det?

Skal jeg få Trustpilot på min webshop eller skal jeg holde mig væk? 

Jeg beklager hvis det har været oppe 1000 gange, men prøver nu alligevel.

Jeg håber i kan hjælpe mig på rette vej, så jeg ikke tager en forkert beslutning :)

Mvh
Martin

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 13:55

Nu har jeg efterhånden gjort det til en vane at læse diverse webshops jeg handler hos anmeldelser de nu må have igennem trustpilot. Det virker uden tvivl på en kunde som mig at jeg kan læse sådan noget igennem så jeg kan føle mig tryg når jeg handler der. Så jeg vil da sige ja go for it. (-:

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan da sagtens bruge Trustpilot på en mindre webshop uden at betale til dem Smile

Trustpilot kan alle skrive på uden du er oprettet (ellers ville det jo miste sin værdi, da dårlige firmaer så bare kunne lade være med at oprette sig).

Det, du betaler for er at kunne bruge Truspilot's egen grafik på din side samt at kunne kommentere anmeldelser m.m.

Som jeg ser det vil du bare have et stykke grafik der henviser fra din webshop til din Trustpilot-side? Det er intet problem, selvom du ikke betaler.

Som Trustpilot skriver i deres FAQ:

Det står enhver frit for at henvise til sin Trustpilot score.
Ønsker du at benytte anmeldelserne på din side, eller ønsker du at gøre brug af vores grafiske materiale, kan du tilmelde dig et Trustpilot Abonnement. Du finder dette under vores sektion "for virksomheder".

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:35

Hej Elias.

Jeg skal jo betale, hvis jeg ønsker at reklamere med mine anmeldelser og få anmeldelser fra kunder ved at sende mails ud til hver registreret kunde. De kommer jo ikke, hvis jeg ikke reklamere med det, erko skal jeg betale. Som der også står, skal jeg have en Abonnement.

Anmeldelserne kommer ALT for langsomt, hvis jeg ikke henviser til det og det er jo det man betaler for i abonnementet, for har fået 4-5 anmeldelser på 1½ år, det kan jeg jo ikke rigtig bruge til så meget :)

Mvh

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det eneste du i så fald ville give de penge til var så at vise anmeldelserne på din webshop med en Trustpilot-kode.

Det at sende mails ud kan i hvert fald godt klares billigere end de 4500,- årligt eller hvad det nu koster. Smile Der skal ikke meget til, for at lave en automatiseret kode, der sender en mail ud til kunder f.eks. 1,5 uge efter ordreafsendelse med et link til Trustpilot.

Når du har en lille webshop, så gælder det om at spare dér, hvor der kan spares. Og jeg tror du med relativt få midler (og penge) kan lave det samme, som du kan betale dig for ved Trustpilot PÅNÆR at kommentere på anmeldelser etc. Men grafik med link til Trustpilot samt e-mailudsendelse burde kunne gøres under 800,- årligt Wink

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 15:09

Syntes helt klart at du skal benytte dig af TrustPilot, når nu du kan gøre det gratis.

Jeg benytter selv TrustPilot til mit firma, og det har været en rigtig god beslutning!

- Skriv i din ordrebekræftelse, at du håber de vil vurdere handelsforløbet på TrustPilot, det skal nok give noget feedback.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

Hej,

Hvis du bruger det skal du også være klare over. Hvis der er en lort kunde (som jeg siger det) bliver sur på dig. Så går de jo bare end og laver en dårlige anmeldelse og som også kan finde på at skrive noget som ikke passer. Har selv prøvet det, man skal også husk og se det dårlige i det enden man går igen med at bruge det. Smile

Hilsen Mike Nielsen

[Signaturlink fjernet fra indlæg jvf. Aminos regler]

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 15:20

Alexander - Alle kan benytte sig af Trustpilot, men dette er jeg ikke interesseret i. Jeg er interesseret i at benytte truspilot således, at jeg kan henvise til Anmeldelser, så kunderne har mulighed for at se dem på webshoppen, som mange andre shops har. Det er her Trustpilot har størst effekt og skaber mer salg.
Alle kan benytte det gratis, men jeg synes ikke det er det værd. Og så vidt jeg ved, er det ikke tilladt at vise sine anmeldelser uden af benytte sig af et betalende abonnement hos Trustpilot.

Billigstewebhosting.dk - Har kunden haft en dårlig oplevelse, så er man i mange tilfælde selv uden om det. Dette kan være lange svartider, dårlig formulering, dårlige produkter eller lig.n. Jeg ved godt, at det hænder at leveringstiden er langsom pga. fejl hos PostDanmark, men dette kan du for det meste forsvare.
Skriver kunderne ting, der ikke passer, kan disse anmeldelser fjernes fra Trustpilot.

Mvh

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:20
Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 15:32

Nu tilbyder Trustpilot jo faktisk 14 dage med fuld skrue på, helt gratis.

Dvs. du kan uploade kontaktinfo for dine kunder, lade TP formidle kontakt, og svare på feedback etc. i løbet af de 14 dage. Det burde give dig en god basis for videre vurdering af gratis/betalende løsning.

Trustpilot er i min optik en glimrende service (som jeg netop nu er ved at afprøve), og anbefales - uagtet valg af løsning.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)