Jeg har en forretning med to grene. Jeg ønsker at begge forretningsområder får mere synlighed.
1. Sakana - Club Gourmet, er en netværk for kvinder og mænd der er vilde med gourmetmad. Sakana afholder 8 events eksklusive gourmetevents om året hvor deltagerne får mulighed for at komme behind the scene hos nogle af Danmarks bedste kokke f.eks. Rasmus Kofoed verdens bedste kok. For at skabe opmærksomhed om de forskellige events, har jeg en madblog tilknyttet hjemmesiden, dem der tilmelder sig mit nyhedsbrev får en freebie, jeg får PR på Feminas hjemmeside, der kommer en madanmelder til min næste gourmetevent, der er sendt pressemeddelelser til forskellige dagblade og magasiner og eventen er også oprettet hos netværket "mad+medier.
Har du forslag til hvordan jeg ellers kan skabe mere synlighed på nettet?
2. Derudover er jeg uddannet sushikok fra LA. Jeg udbyder forskellige sushi kurser, som typisk afholdes i forbindelse med fødselsdage, polterabend og teambuilding. For at skabe mere opmærksomhed har jeg oprettet en lille annonce på Polterabend.dk, dem der tilmelder sig mit nyhedsbrev får en freebie, Femina har fået gratis påskrifter til deres læsere som ligger på deres hjemmeside og de linker til min hjemmeside. Dertil har jeg en blog tilknyttet til min hjemmeside.
Har du andre til forslag til hvordan jeg kan skabe mere opmærksomhed omkring min sushi kurser?
Forslag modtages med kyshånd.
Mange hilsner Zoë Escher
www.sakana.dk http://zoeescher.com/
Venlig hilsen Zoë Escher
www.sakana.dk - Club Gourmet http://zoeescher.com - Sushi og meget mere
November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1. November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.