Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo, evt. gratis?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage kontakt til ham her: http://www.amino.dk/members/Bati/default.aspx - Han er igang med at lave vore logo, det er godt nok lidt dyrt. Men han laver også logo'er i bedste kvalitet, så skal du bruge et super proff. logo så tag kontakt til ham. 

Best Regards 

Emil - Stokholm Jewelry

//OUT

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
@Lars Skou.

Et netværk og hjælp har stor værdi, og der skal osse være plads til at få hjælp her på Amino uden at det skal gøres op i kroner og øre hver gang.

Der kan sagtens være nogle der gerne vil lave et gratis logo, evt. fordi at de er nye designere og har brug for referencer, isåfald er der to der bliver glade for hinandens hjælp, og det er hvad Amino bl.a. er til for.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Aars
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Rune Gjersvik

Det er en sang vi hører alt for ofte. Referencer er cirka nul kroner værd.
En Aminobruger, der skriver under pseudonym kan ikke være så attraktiv at have på sin liste.

Hvis jeg har lavet logo gratis til Kunde x, hvordan skal jeg så forklare, at den næste kunde skal betale? Han vil da også have det uden at betale, det er da kun rimeligt.

Der er bunker af rigtig gode argumenter for hvorfor man tilbyder sin hjælp til billige priser. Det kan du og jeg hurtigt blive enige om.

Nøgleordet er "tilbyder" - jeg synes ikke der er en antydning af, at den Amino bruger, der skriver under navnet tilbyder noget til gengæld. Hverken eksponering, havegravning, et par kolde fadøl eller noget.

Det er da en ærlig sag, hvis man ikke rigtigt kan betale kroner for det, men så må der vel være noget andet man kan tilbyde.

Jeg har en kvalificeret tilgang til det med at lave grafik og logoer. Min uddannelse, erfaring og baggrund gør, at det jeg kan tilbyde har en værdi. Det vil jeg gerne holde fast i, selvom der er en del derude som er villige til at give deres arbejde væk for ingenting.

Med al respekt, en anonym Amino bruger, der har brug for et logo, det er ikke en væsentlig reference, er det?

Ja, der skal være plads til at give og bede om hjælp, også uden der nødvendigvis skal være penge i det. Men hvad er det så, vi tilbyder hinanden?

Rune, du skriver, at et netværk har en stor værdi. Det er vi to enige om. Og det virker den ene vej men også den anden vej.

Mvh Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Skou :
Det er en sang vi hører alt for ofte. Referencer er cirka nul kroner værd.
En Aminobruger, der skriver under pseudonym kan ikke være så attraktiv at have på sin liste.

Hvis Amino skal være et frit sted at færdes, så må hver enkelt vel vælge for sig selv?
Kan det være meningen at der sidder en tilfældig bruger, udnævnt af hvem? og har det afgørende ord? Om han så kalder sig selv nok så meget vi.

M.h.t. netop denne tråd:
Her har spørgeren jo faktisk fundet hjælp, og hvor er det dog dejligt for de to gutter, at de finder ud af det sammen.
Jeg kan godt se, at din forretning ikke kan leve af at de unge mennesker gør hinanden gratis-tjenester, men netop denne ordre ville gå din næse forbi - uanset, for spørgeren var ikke ude efter et proff logo. Hvorfor gik du egentligt ind i tråden?

Fra Aars
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Lone Ginnerup, jeg tror du har misfortsået mig. Det at Amino brugeren er anonym er helt fint med mig. Men på den måde er "værdien" af referencen fuldstændig væk.

Jeg kan lige høre mig selv: "Ja, og så har jeg lavet et flot logo til en, der kalder sig Skipperen på Amino." ( Med al respekt for skipperen, naturligvis.)

Jeg kommenterede på tråden for at fortælle, at et logo er noget, der har en værdi og derfor fortjener en form for modydelse. Penge, kartofler eller en hækklipning.

Jeg gik ind i tråden fordi jeg har den holdning jeg har og det vil jeg gerne drøfte med dem, der også har en holdning til det. Hvis vi er uenige så bliver det bare mere interessant.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lars Skou :
Det at Amino brugeren er anonym er helt fint med mig. Men på den måde er "værdien" af referencen fuldstændig væk.


Mon ikke dem, der tilbyder hjælpen får at vide hvad der evt skal stå i logoet? Hvis det så er helt hen i vejret kan de jo sagtens bakke ud.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak til alle jer der har villet hjælpe, dejligt med folk der gider hjælpe dem der ikke har de store resourcer.
Jer der gerne vil hjælpe her er lidt Info:
Firmaet jeg skal bruge logoet til hedder IGear.dk som er et firma der gør sig i alt indenfor iPhone, derfor ønsker jer gene noget hvor logoet beskriver netop dette, har ikke selv nogle ider da min første ide blev for meget = Apples logo, så er der nogen af jer der kan komme på noget er i meget velkomne til at maile mig på kimbsorensen@gmail.com

Endnu gang stor tak til jer alle, og fortsat god aften :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et bud.

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Skou :
Hvis vi er uenige så bliver det bare mere interessant.

Det tror jeg sådan set ikke vi er m.h.t. værdi og ikke værdi. Selv ville jeg aldrig bede nogen om at lave ting gratis, og de ting, jeg har fået herinde fra - har jeg betalt med almindelige hvide penge inkl. faktura.

De der knægte der krejler med ydelser med eller uden modydelser, det er for mig ganske uskyldigt og lige meget. Det jeg øffer over er, at der er indblanding i om de gutter bytter hvad de nu bytter. Hvem ved hvad der er mest værd - logoet eller værdien af reklamen?

Rækker hermed hånden frem til forsoning :-)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Skou :
Hvis jeg har lavet logo gratis til Kunde x, hvordan skal jeg så forklare, at den næste kunde skal betale? Han vil da også have det uden at betale, det er da kun rimeligt.

Hvordan skulle y kunden vide at grafikeren har lavet et gratis logo til x kunden? Han kan da bare finde på et eller andet.

Lars Skou :
Nøgleordet er "tilbyder" - jeg synes ikke der er en antydning af, at den Amino bruger, der skriver under navnet tilbyder noget til gengæld. Hverken eksponering, havegravning, et par kolde fadøl eller noget.

Det er ikke altid den ene hånd vasker den anden. Alt skal ikke koste, og at tilbyde noget gratis er kun en fordel for andre.

Lars Skou :
Ja, der skal være plads til at give og bede om hjælp, også uden der nødvendigvis skal være penge i det. Men hvad er det så, vi tilbyder hinanden?

En hjælpende hånd.

Jeg kan være mere enig med Lone.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)