Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tænker du, når du ser dette logo?

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
hvad siger logoet dig når det er taget ud af kontekst.

Som jeg tidligere skrev, så giver det en direkte tanker til noget ny nazisme. Inde på din side, ser det sgu fint nok ud, men taget ud af kontekst så ville jeg nok få det ændret med det samme, for så giver det associationer til noget der ikke er skide fedt at blive sat i bås med..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at vi har brug for en forklaring på HVORFOR det skal være så dystert og med dødningehovede osv.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Jonas:
hvad siger logoet dig når det er taget ud af kontekst.

Som jeg tidligere skrev, så giver det en direkte tanker til noget ny nazisme. Inde på din side, ser det sgu fint nok ud, men taget ud af kontekst så ville jeg nok få det ændret med det samme, for så giver det associationer til noget der ikke er skide fedt at blive sat i bås med..

Jeg er rigtig glad og stolt over sammenspillet mellem logo og hjemmeside.

men nu står jeg og skal lave tryk på noget tøj til nogle eliteudøvere, og er i den forbindelse kommet i tvivl om hvorvidt logoet og navnet er så skide godt i den forbindelse. Og her bekræfter du jo mine tanker. 

Tak for et brugbart svar!

jeg har overvejet et slogan, for på den måde at rette op på manglerne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold nu op da.. målgruppen er ikke hr og fru danmark der skal på søndagsløbetur inden de tager en kvart maraton over 4 dage i Frankrig...

Det er de hårde drenge (og piger). eXXXtreme!

Hiv et passende payoff på og så er den i huset. Om der skal pilles lidt ved udførelsen er en helt anden snak - en snak du sikkert har haft med din farvepusher.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I haven's got a clue....

Noget med race eller måske racerløb, selvom jeg ikke rigtig kan forbinde dødningehovedet med dette.

Iøvrigt aner jeg ikke, hvad du beskæftiger dig med...

Tonny

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtige svar det viser jo du brænder for din ide, som i bund og gund er ganske god.

Det er vildt flot der er udsolgt knap en måned før start.

Men så jeg et banner ude i "livet" eller her på com, så ville jeg tænke helt det sammen, som mit første indtryk, fandens ozz vi har yttringsfrihed i Danmark, at jeg skal se på sådan et svineri, det trækker jo tankerne retur til en grum til i vores historie, som på igen måde skal gentages.

Når det er sagt, så er det kun logoet jeg er på jagt efter, da det sammen med din teskt, teksten der i sig selv er helt ok (når man læser den på eng.). har skabt en styg tanke i mig, om alle de stakler der bukkede under dengang for snart længe siden.

Nå men selv konceptet bag ved er yderst fedt, og kunne nok godt få mig til at begynde at træne for at kunne være med i det om nogen når, jeg fik en lunge transplantation den 5-maj 2011 - så har levet mit nye liv i lidt over et år og det går vildt godt, så godt har jeg ikke haft det i 15 -20 år som jeg har det nu, derfor vil jeg jo et eller andet sted godt teste mig selv og hvad jeg kani mit nye liv, der er dit produkt nok noget af det mest ultimative jeg kan deltage i som lunge transplanteret (og i en sikker afstand til Rigshospitalet hvis det skulle gå galt med min nye lunge)

Der er bare det MEN, med det logo, jeg bestemt ikke bryder mig om.

Det blev jo en lang smørre det her , sorry

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:
Jeg tror at vi har brug for en forklaring på HVORFOR det skal være så dystert og med dødningehovede osv.

Bertil Boisen... jeg vil en sidste gang henvise til min hjemmeside, du finder den på følgende linkhttp://nordicrace.dk/ 

Og jeg kan godt uddybe yderligere. Nordic Race et et miltærinspirerede forhindringsløb. De deltagende skal blandt andet gennem ild, mudder, kravle under pigtråd, og slæbe rundt på tunge sandsække. De skal mere eller mindre til helvede, og tilbage igen. her kommer dødningehovedet ind i billedet. 

Alt godt

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
jeg har overvejet et slogan, for på den måde at rette op på manglerne.

Altså hvis du smider et slogan på under så ville det sikkert også fungere, for så kan man jo regne ud hvad det er, så det ville jeg nok gøre hvis jeg var dig..

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Dolleris:

Hold nu op da.. målgruppen er ikke hr og fru danmark der skal på søndagsløbetur inden de tager en kvart maraton over 4 dage i Frankrig...

Det er de hårde drenge (og piger). eXXXtreme!

Hiv et passende payoff på og så er den i huset. Om der skal pilles lidt ved udførelsen er en helt anden snak - en snak du sikkert har haft med din farvepusher.

Måske har du ret. Men når man tager logoet ud af kontekst, så kan jeg sagtens følge dem. Det er netop derfor jeg har oprettet denne tråd :)

Tonny Skov Pedersen:

I haven's got a clue....

Noget med race eller måske racerløb, selvom jeg ikke rigtig kan forbinde dødningehovedet med dette.

Iøvrigt aner jeg ikke, hvad du beskæftiger dig med...

Tonny

The-shop.dk:

Jonas:
jeg har overvejet et slogan, for på den måde at rette op på manglerne.

Altså hvis du smider et slogan på under så ville det sikkert også fungere, for så kan man jo regne ud hvad det er, så det ville jeg nok gøre hvis jeg var dig..

Det vil jeg overveje :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, ja så giver det lidt mere mening...
- Men der skal efter min mening stadig arbejdes på eksekveringen inden det skal trykkes..

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)