Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tryk på labels/klistermærker

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en pris på tryk af labels/klistermærker.

Det skal være med en glat, hårdfør overflade, som ikke lige slides eller skades, hvis det bliver vådt. Mærkerne skal bruges til at sætte på rengøringsartikler (støvsuger, koste, spande m.m., som rengøringsfirmaet låner ud til deres kunder).

Formatet er cirka 90 x 35 mm, og oplaget 500/1.000 stk., 4-farve eller 2 pantone-farver alt efter hvordan sådan noget kan gøres bedst og billigst.

Send meget gerne en mail på post (at) sandfaer-andersen.dk.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 14:29
Prøv billigtryk.dk eller reklamebureauet ultimateweb de har også nogle meget billig løsninger.

og hils lige fra Nicolai Christensen. Hehe :D

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:38
Du kan også prøve lasertryk.dk. Ved at de laver billige trykløsninger.

Mvh.

Morten

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:24
Hej Bettina

Vil gerne prøve at høre vores sædvalige leverandører af, hvis du stadig står og mangler labels?

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:03
Dato: 30-05-2007 12:35:56 Forfatter:sandfær-andersen Jeg søger en pris på tryk af labels/klistermærker.

Det skal være med en glat, hårdfør overflade, som ikke lige slides eller skades, hvis det bliver vådt. Mærkerne skal bruges til at sætte på rengøringsartikler (støvsuger, koste, spande m.m., som rengøringsfirmaet låner ud til deres kunder).

Formatet er cirka 90 x 35 mm, og oplaget 500/1.000 stk., 4-farve eller 2 pantone-farver alt efter hvordan sådan noget kan gøres bedst og billigst.

Send meget gerne en mail på post (at) sandfaer-andersen.dk.

Hejsa - herunder på dette link kan du se hvilke labels vi tilbyder:

En kasse labels med 200 ark koster kr. 800,- med tryk i 4-farver.

Med venlig hilsen

Mikkel K

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:18
Der findes mange materialer til at trykke labels på - og der findes mange trykmetoder. Jeg vil klart anbefale vinyl med EcoSolvent print (bruges i skiltebranchen), idet begge dele er meget slidstærkt. Endelig kan en label lamineres for øget slidstyrke.

Alternativt kan jeg anbefale lasertryk (Nej! Ikke firmaet! Trykmetoden!) på polyester. Yderst slidstærk løsning også.

Jeg sælger begge løsninger - og kan også hjælpe dig med en løsning, så du kan producere disse labels in house, hvis det er noget, som du gør meget i.

Kontakt mig på post at pbtryk dot dk eller tlf. 40 78 40 88.

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:22
  Bettina, lad nu være med at købe for billige labels - de holder altså ikke i længden og navnlig ikke til det som du skriver de skal bruges til. Hvis det er noget som du skal sælge videre til en kunde, så bør det være noget som du kan stå inde for.

Vi laver også forskellige typer labels i MediaMouse og jeg ved af ren og skær erfaring at normale digitaltrykte og offsettrykte labels ikke holder i længden når de sidder på noget som bliver vådt og hænder har fat i. Vi anbefaler kun digitaltrykte og offsettrykte labels til tørre overflader. De kan dog også godt bruges til pakkelabels og etiketter til flasker, da de godt kan holde til at blive påvirket af mindre mængder vand. Men rengøringsredskaber er de ikke helt egnet til.

Der vil jeg til gengæld anbefale dig det som Peter også er inde på - noget vandfast tryk/print på en vinyl(folie) eller andet syntetisk materiale. Den slags labels som du spørger på vil jeg mene du skal have kort enten som serigrafisk tryk eller som solvent print - det er det som vi her i huset normalt laver til vores kunder som spørger på noget tilsvarende. F.eks. håndværkere laver vi en del af denne slags mærker til og de skal også holde til lidt af hvert - inklusiv ligge i en vandpyt på en byggeplads.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Det er egentlig pudsigt, som folk straks henviser til billige tryksteder... Ikke at det er forkert af dem – det er blot ikke det, jeg har spurgt til! Jeg vil gerne have det bedste til den bedste pris... Jeg har måske formuleret mig forkert?

Jeg har blot bedt om en pris på tryk – det vigtigste for mig er, at det er i orden! Jeg bruger ikke disse billige trykkerier i forvejen... Man kan også godt få en god pris andre steder, og så kan jeg få tingene, som jeg ønsker dem.

Ps. Jeg har skrevet til Peter, så regner jeg med, han svarer

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:15
   500 stk. i den størrelsen 90 x 35 mm. med 4-farve tryk vil koste 1.048 kr hos os.
  1000 stk. vil komme til at lande på 1.887 kr.

De bliver så kørt på en selvklæbende folie og kan holde til at komme i vand.

Begge priser er inklusiv levering til din adresse - dog eksklusiv moms.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)