Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside til min virksomhed

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne starte en virksomhed og vil i den forbindelse gerne have en flot hjemmeside med 4 sider, herunder forside, prisliste, kontaktinformationer og info omkring virksomheden med videoer. Jeg har nemlig set nogen hjemmesider, hvor man kan få lavet en hjemmeside - er det noget i kan anbefale? I såfald hvilken?

Eller endnu bedre om der er nogen, der kender nogen, der kan gøre det for mig til en rimelige pris Smile

Tak på forhånd

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal videoerne være mere med i handlen? Skal du eller nogle andre lave dem?

Hvis det kun er hjemmesiden er du velkommen til at se på mit arbejde og hvad jeg kan give dig:
www.impressio.dk

Du er velkommen til at ringe eller skrive hvis det skulle vække din interesse.  

Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gerry!

Jeg kan lave en rigtig flot hjemmeside til dig med alle dine forventninger til omkring 400 kroner om måneden! Hvis du er interesseret må du gerne kontakte mig på skype: nma1555 eller på mail: nmapebethoni@hotmail.com

Håber virklig at høre fra dig :) 

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gerry,

Alt efter hvor professionel en side du ønsker, vil mit råd vil være at se hjemmesidedesign og videoproduktion som to forskellige opgaver, som forskellige typer folk er gode til.Det lyder umiddelbart, fra dit indlæg, som om du ønsker en pakkeløsning med det hele. Der er en masse dygtige mennesker på amino, der kan lave flotte hjemmesider rigtig billigt. Men du bør i det mindste overveje at få film fagfolk til at lave dine videoer til dig - igen, alt efter hvilken kvalitet og type af video du har behov for. Godt udstyr til lyssætning alene koster let 100.000 kr. i sig selv, kamera 50-200.000 kr+, og det ligger ikke alle dygtige hjemmesidedesignere lige inde med... Skal det være noget mindre professionelt i kvalitet, kan du gøre det gratis selv med en billig camcorder.

Mvh.
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gerry! 

Jeg kan tilbyde dig en side som denne: http://iphone-eksperten.dk/ til utrolig billige penge, samt en levering indenfor 1-3 dage.. 

Kontakt mig på Balum@live.dk eller på 22 62 22 19, så finder vi ud af det. 

Mvh

Søren

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gerry.

Jeg vil også anbefale dig at dele projektet op i to dele. 

Hjemmeside: Hvis jeg var dig, ville jeg for en til at lave en flot wordpress side til dig. Den behøver ikke at koste vildt meget, og kan efterfølgende nemt redigeres af dig selv. Du vil med garanti få et par rigtig gode tilbud her, efter opretelse af denne tråd.

Video: En af min venner har netop været med til at starte DucklyMedia. Måske du kan få et godt opstartstilbud, hvis de stadig mangler et par referencer. Jeg kender ikke deres priser, men man kan jo altid få et tilbud, så må man se om det er godt eller dårligt efterfølgende ;)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop de månedlige gebyrer :-)

- Jeg kan lave en hjemmeside med det du efterspørger til en rigtig god pris. Tag et kig her. 

Venligst Jacob, 

Jafri Media. 

www.jafri.dk

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

gerry:

Jeg vil gerne starte en virksomhed og vil i den forbindelse gerne have en flot hjemmeside med 4 sider, herunder forside, prisliste, kontaktinformationer og info omkring virksomheden med videoer. Jeg har nemlig set nogen hjemmesider, hvor man kan få lavet en hjemmeside - er det noget i kan anbefale? I såfald hvilken?

Eller endnu bedre om der er nogen, der kender nogen, der kan gøre det for mig til en rimelige pris Smile

Tak på forhånd

Hej,

For 695kr. Kan jeg lave dig en flot og simpel hjemmeside. Hvis det var noget for dig kan du sende mig en PM :D

Hilsen Mike Nielsen

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du bruge professionelle, men overkommeligt i prisen videoer? Så send en PM, jeg er udannet i film og tv og har arbejdet selvstændigt siden 2009 med at lave videoer til hjemmesider.

//S

Fra Århus
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Gerry :)

Mit bud er 400kr. for at lave hjemmesiden, smid en besked hvis du er interesseret, eller kontakt ved lilleethan@gmail.com

Hilsen

Ethan

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)