Tak fordi i ville dele jeres erfaringer :-) |
Jeg tænker på Twitter som var det en email jeg ville sende ud.
1. Find den potentielle kunde som du vil sende en email til
2. Lav en fangende overskrift.
Resten siger sig selv.
Jeg tænker på Twitter som var det en email jeg ville sende ud. 1. Find den potentielle kunde som du vil sende en email til 2. Lav en fangende overskrift. Resten siger sig selv. |
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
Twitter er guld til nyheder og info indsamling, men skod, hvis man tror, at man kan sælge varer derover... Så det gælder om at bruge Twitter på den rette måde, så er der meget at hente... |
Lige som mange andre sociale netværk, så kan Twitter selvfølgelig også bruges som salgsværktøj. |
Twitter kan bruges på forskellige måder, f.eks. til at genere trafik til egne websider, til at netværke med, til at holde sig opdateret på nyheder indenfor div. fag/nicher m.m. Danskerne er år bag ud, nærmest et uland, når det gælder brugen af Twitter. Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
Og her nummer 12 på listen: Identificér dine kunder og FOLLOW dem. |
Er også først begyndt at bruge Twitter for alvor indenfor de seneste par måneder. Det er virkelig et lækkert stykke socialt værktøj, da man altid er opdateret på, hvad der sker rundt omrking på den danske og internationel scene, indenfor de felter man nu engang interesserer sig for. Det kan virkelig anbefales for alle, som ikke skulle have en Twitter konto |
Hvis I ikke får noget fornuftigt ud af twitter, er det fordi, I følger de forkerte personer. Interesserer I jer for online markedsføring, SEO osv. kan I passende starte med følgende liste: Mikael Rieck (Antphilosophy.com) - https://twitter.com/#!/mikaelrieck og Halfdan Timm (Halfdantimm.dk) - https://twitter.com/#!/halfdantimm |
Dejligt at kunne sætte et flueben ud for alle på den liste Halfdan Så ved man, at man følger de rigtige |
Hvis du arbejder alene (eller sammen med mange andre uopdaterede), kan det være en rigtigt god idé at finde "lidelsesfæller" på Google+ og Twitter. Det er nogle af de steder jeg ser når der sker noget nyt indenfor webudviklingsfronten og SEO. Jeg bruger ikke ret lang tid på det, men fanger mange nye og relevante nyheder når jeg får skimmet det sidste nye igennem engang imellem. |
Sparetips på Sparefeber.dk