|
Tak fordi i ville dele jeres erfaringer :-) |
Jeg tænker på Twitter som var det en email jeg ville sende ud.
1. Find den potentielle kunde som du vil sende en email til
2. Lav en fangende overskrift.
Resten siger sig selv.
Debat
|
Jeg tænker på Twitter som var det en email jeg ville sende ud. 1. Find den potentielle kunde som du vil sende en email til 2. Lav en fangende overskrift. Resten siger sig selv. |
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
|
Twitter er guld til nyheder og info indsamling, men skod, hvis man tror, at man kan sælge varer derover... Så det gælder om at bruge Twitter på den rette måde, så er der meget at hente... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Er også først begyndt at bruge Twitter for alvor indenfor de seneste par måneder. Det er virkelig et lækkert stykke socialt værktøj, da man altid er opdateret på, hvad der sker rundt omrking på den danske og internationel scene, indenfor de felter man nu engang interesserer sig for. Det kan virkelig anbefales for alle, som ikke skulle have en Twitter konto |
|
Hvis I ikke får noget fornuftigt ud af twitter, er det fordi, I følger de forkerte personer. Interesserer I jer for online markedsføring, SEO osv. kan I passende starte med følgende liste: Mikael Rieck (Antphilosophy.com) - https://twitter.com/#!/mikaelrieck og Halfdan Timm (Halfdantimm.dk) - https://twitter.com/#!/halfdantimm |
|
Dejligt at kunne sætte et flueben ud for alle på den liste Halfdan Så ved man, at man følger de rigtige |
|
Hvis du arbejder alene (eller sammen med mange andre uopdaterede), kan det være en rigtigt god idé at finde "lidelsesfæller" på Google+ og Twitter. Det er nogle af de steder jeg ser når der sker noget nyt indenfor webudviklingsfronten og SEO. Jeg bruger ikke ret lang tid på det, men fanger mange nye og relevante nyheder når jeg får skimmet det sidste nye igennem engang imellem. |
Sparetips på Sparefeber.dk
|
Hej Halfdan, Tak for at nævne mig på listen, det er fint selskab, og jeg er faktisk stolt af at blive nævnt her! Jeg følger alle på listen, og kan stå indefor at de bidrager med nogle gode ting. |
|
Hej Nikolaj, Jeg mente også at Unidos forside var blevet ryddet for ikke voldsomt lang tid siden, men jeg troede, at det var et uheld. Jeg kunne åbenbart stadigt ændre det, så jeg har givet dig en mere passende beskrivelse. Jeg kunne også have skrevet "Manden, der tog #1 i Google for søgeordet julegaver", men den må du selv fortælle om på et passende tidspunkt. Og tillykke med den succesfulde indsamling til Kræftens Bekæmpelse. Det kan jeg kun have kæmpe respekt for! |
|
Haha, ham vil jeg godt være kendt som:-) Tak for opbakningen i forbindelse med indsamlingen, det varmer meget! |