Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på AmazingDrinkingGames.com

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

2 uger er meget lidt at bruge på at få et nyt projekt op at køre, og i mine øjne ses det også. Simpelt kan fungere godt, men ikke hvis det fremstår upersonligt. Jeg synes i den grad, at der er plads til at forbedre designet, der kan komme til at se meget mere spændende og elegant ud. Det ville jeg bruge noget mere tid på.

Bortset fra det: Er det ikke et billede af den amerikanske skuespiller Neil Patrick Harris, du har brugt? Barney fra How I Met Your Mother? Det er ikke lovligt, hvis man ikke har fået tilladelse hertil, og det har du vist næppe! Wink

Held og lykke med videreudviklingen af siden!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tekstforfatter

Tak for din kommentar. 

Du nævner i dit indlæg at du ser der er plads til forbedringer i designet. Kan du komme med nogle konkrete eksempler, så jeg kan gøre det bedre?

Med hensyn til Barney på forsiden, så har du selvfølgelig ret i at jeg ikke har fået nogen tilladelse. Jeg er/var ikke klar over, om det betød det store at smide et billede ind af ham. Det er ulovligt - I know - nok bedre at få det fjernet. 

De bedste hilsner
Hasselstrom 

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hasselstrom:

Hej Tekstforfatter. 

Tak for din kommentar. 

Du nævner i dit indlæg at du ser der er plads til forbedringer i designet. Kan du komme med nogle konkrete eksempler, så jeg kan gøre det bedre?

Med hensyn til Barney på forsiden, så har du selvfølgelig ret i at jeg ikke har fået nogen tilladelse. Jeg er/var ikke klar over, om det betød det store at smide et billede ind af ham. Det er ulovligt - I know - nok bedre at få det fjernet. 

De bedste hilsner
Hasselstrom 

Det ville jeg gøre. Jo hurtigere jo bedre, så du ikke roder dig ud i noget.

Hvad angår designet, så må jeg lige vende tilbage, da det tager tid at beskrive, og den har jeg ikke lige nu. Men få dig bl.a. et flot logo, der giver siden noget personlighed og indsæt navnet på siden øverst til venstre. Kig på alverdens andre sider og lad dig inspirere af, hvordan man opsætter en side med et professionelt udseende.

Gotta go for now!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg lige den der smålige nar, der skriver offentligt, at der er stave/slåfejl på en side, men du har lukket for PM, så du beder selv om det Skype-Wink 

http://amazingdrinkinggames.com/party-bible/ 

Tjek teksten lige under billedet "Party Bible – Learn To Party Like a Men!" 

Jeg ville nok stryge 'a' eller ændre 'men' til 'man'. 

Held og lykke med siden og hold modet oppe. 

/Føns

<strong>er fedt</strong> #vedikkehvordanjegfårdetvæk

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Føns.

Tak for din kommentar. 

Haha! Det betyder skam ikke noget at du offentligt retter på mig. Jeg er glad for at du så min fejl. Tak for det :-) Hvad synes du ellers om det? Nu kan jeg se du er fra "Florence Marketing", så jeg vil være meget glad for din vurdering af sitet. 

De bedste hilsner

Hasselstrom

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadigvæk igang med at redigere min hjemmeside og vil i den forbindelse gerne modtage mere feedback fra jer her på Amino. Erfarne som uerfarne - Det hele tæller. På nuværende tidspunkt har jeg rettet mange af de ting der er blevet kommenteret på, og det sætter jeg stor pris på. 

De bedste hilsner

Hasselstrom

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bullguard er ikke helt glad, men jeg kan gode lide siden Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Tak for din kommentar. 

Jeg blev opmærksom på Bullguard igår og jeg ved ikke hvad det skyldes. Har du nogen idé? Eventuelt til hvordan det kan udbedres? Hvis du har tid til at svare, hvad gør at du godt kan lide siden?

De bedste hilsner

Hasselstrom

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Få styr på dit engelske, hvis du vil lave en side på engelsk skal du kunne skrive sproget. Alt dit engelske bærer præg af at du er dansker. Det er fordanskede sprogkonstruktioner fx. " If you are unlucky, you will be drinking until you say goodnight, and sleep under the table." - jeg går ud fra at du taler om at "gå under bordet". Du skal også få styr på dine bøjninger etc. Her er lige nogle der meget godt viser hvad dit problem er:

"Our experience have also teached us to master all other aspects of starting a party" - styr på bøjningen af "To teach"

"We are, at AmazingDrinkingGames.com, grateful that you have visited our site." - styr på indskudte sætninger på engelsk - det virker bare ikke helt...

Når du har styr på det er der sådan noget som du skriver på forsiden: "We sincerely hope that you have enjoyed your stay." - hvorfor skriver du som om de allerede har forladt siden? Det her står på forsiden, det er som at stå i døren på din butik og sige "farvel og på gensyn" til alle kunder der vil ind i butikken.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej B. Hvarregaard.

Tak for din kommentar. 

Der vil blive læst korrektur omgående. Tak for det Yes

De bedste hilsner

Hasselstrom

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)