Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google.. lidt af gangen?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lone Ginnerup:
Det er hverken leg eller uden formål. Siden hører til en fysisk forretning, som har brug for at kunne googles i sit nærområde. Der er ikke mange af den type forretning i den aktuelle by, men dog et par konkurrenter, der netop kan googles.

Det var mest det med at gå og vente på indeksering jeg synes er en leg uden formål. Hellere bruge tiden på at lave nogle links og arbejde med siden, så skal indekseringen nok komme. Min pointe er bare at man ikke skal gå og være så utålmodig, det er spild af god energi.

At gå og vente på noget som Google er herre over er spild af energi efter min mening. Altså det er kun utålmodigheden jeg er modstander af, det er fint at blive indekseret og det er ikke uden formål, men det er spild af energi at gå og være utålmodig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nååå på den måde. Jeg var ikke desperat, og ordene kom som en bisætning i et svar til en, som lurede på hvordan og hvornår han turde lægge ting ud. Jeg ville aldrig f.eks. have lavet en tråd om emnet, og jeg har sovet helt fint om natten.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Winther:

Når en side er crawlet så går der noget tid inden den læses igen. Så hvis dit link til scoremiddagen er lagt som f.eks svar på en tråd, så er tråden måske crawlet. Og så går der noget tid førend du crawles.

Nu er sitet jo opdaget i forvejen, så jeg behøver såmænd ikke et eksternt link før den bliver indekseret (udover at jeg som regel lynhurtigt har omgående eksterne links pga mine RSS-feeds).

Som regel går der få sekunder fra jeg skriver et indlæg på et af mine blogs til det er indekseret. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Mark Winther:

Når en side er crawlet så går der noget tid inden den læses igen. Så hvis dit link til scoremiddagen er lagt som f.eks svar på en tråd, så er tråden måske crawlet. Og så går der noget tid førend du crawles.

Nu er sitet jo opdaget i forvejen, så jeg behøver såmænd ikke et eksternt link før den bliver indekseret (udover at jeg som regel lynhurtigt har omgående eksterne links pga mine RSS-feeds).

Som regel går der få sekunder fra jeg skriver et indlæg på et af mine blogs til det er indekseret. 

Sorry jeg misforstod helt hvad du skrev. Men kan godt se nu hvad du mener, nemlig at du lagde indhold op og redigeret efter et par minutter. Først 48 timer senere blev siden indexeret men med det første indhold du skrev. Korrekt ik? Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Winther:

Korrekt ik? Smile


Jeps :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Mark Winther:

Korrekt ik? Smile


Jeps :-)

Super, jeg læste det som om at siden var indexeret, og at du EFTER indexeringen havde rettet på siden. Men selvfølgelig har en haj som dig styr på det.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)