Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vores webshop på facebook?? Er der penge i det eller det bare noget pop??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner,

Mine yngre kollegaer synes vi skal have vores shop på facebook og da minimum en facebook side!! Og nu bliver jeg også kanvasset af en der vil sælge mig en standardløsning.

Men hvad skal det lige gøre godt for?????

Har i erfaringer?

Jeg tænker det måske kan give potentielle kunder noget tryghed og evt. en forbedret google ranking..

Men der er jo nok at bruge sin tid og penge på. Nu sælger vi kontormøbler og det er jo noget andet end sutter til mødre på barsel (masser af tid til facebook, hvis ungen ellers ikke har kolik eller en lad far..).

Det er vel lidt afhængig om virksomhedens målgruppe er på facebook.

se www.movement.dk

Hjælp!!!

MVH Mikkel 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke selv kan besvarer spørgsmålet om hvorfor i skulle havde en facebook side, så skal du nok ikke havde en...

Facebook er et medie, der kun er interessant hvis man har noget at bruge det til, ellers ender din side bare som de mange andre facebook sider som vindheksene en sjældent gang fejer hen over i et testamente til hvor døde og forladte de er.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop, jeg skal IKKE have en facebook side, til shoppen.. Det er mit udgangspunkt.

Men mon ikke både du og jeg ind i mellem har godt af at blive udfordret. For ellers ender man som du beskriver det, UANSET hvad man så ellers går og laver. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville måske se på din side på Facebook. Men jeg ville aldrig købe var der.
har ingen viden om det virker eller ej. Men jeg køber ikke noget på FB

 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo den stor fordel at hvis i kan knytte hver af jeres produkter til en Facebook synes-godt-om knap, så kan dine kunder jo hurtigt fortælle venner og bekendte, hvilket godt køb de har gjort. Og så kan kundens venner netop finde jeres facebook side og blive fan i håb om gode tilbud på lignende produkter. Jeg synes i hvert fald ikke en facebook side vil skade din forretning.

Med venlig hilsen
Kathrine Svedsen,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Danhost ApS:
Der er jo den stor fordel at hvis i kan knytte hver af jeres produkter til en Facebook synes-godt-om knap, så kan dine kunder jo hurtigt fortælle venner og bekendte, hvilket godt køb de har gjort.

Det har ikke noget med en Facebook side at gøre! Det kan man gøre fra alle websites, rent teknisk er det endda en relativt simpel operation.

Danhost ApS:
Og så kan kundens venner netop finde jeres facebook side og blive fan i håb om gode tilbud på lignende produkter. Jeg synes i hvert fald ikke en facebook side vil skade din forretning.

En død Facebook side, gør nok mere skade end at man ikke har nogen Facebook side, fordi den selvfølgeligt afsætter et indtryk hos kunden. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
En død Facebook side, gør nok mere skade end at man ikke har nogen Facebook side, fordi den selvfølgeligt afsætter et indtryk hos kunden. 

Et ganske nysgerigt spørgsmål :-)

Ved du om en Facebook side anses som død, hvis virksomheden selv lægger nye opdateringer ind jævnt, men at fansene ikke kommenterer og liker? Den er vel kun død, hvis virksomheden ikke selv gør en indsats?

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Danhost ApS:
Ved du om en Facebook side anses som død, hvis virksomheden selv lægger nye opdateringer ind jævnt, men at fansene ikke kommenterer og liker? Den er vel kun død, hvis virksomheden ikke selv gør en indsats?

Problemet er at der er en masse der bare har lavet Facebook sider, uden at havde noget på hjertet eller en konkret strategi, og ikke overraskede så er det også de sider der aldrig bliver opdateret.

Så det realistiske råd fra den erfarne webmand, er lad vær med at start en Facebook side hvis du ikke ved hvorfor du starter den. På den humoritiske side, så har CloudSprout faktisk en stendød Facebook side :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)