Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man spørge, om de har lyst til at høre om ens produkt ved canvas salg? Eller er det bare lige på og hårdt?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes, PAD ApS:
Mit næste projekt må være at skrive en E-bog eller lign. om emnet!

Beklager at jeg ryger off topic, men den bog køber jeg gerne! Med egen erfaring med at hyre mødebookere, lyder det klart i mine ører, at du har forstand på dit produkt.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 08:01

Tak for de pæne ord. ;-)

Der går nok lige 1-2 år, før det bliver aktuelt. Det er jo ikke noget man kan tjene det vilde på, det er nok mere et hobbyprojekt.

Go` vind!

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:27

Jeg synes, at de bedste sælgere er dem, der ikke er påtrængende. Som præsenterer sig og derefter spørger, om de forstyrrer - inden de har liret hele salgstalen af. Svaret er sikkert som regel ja, men så kan de jo bede om lov til at ringe en anden dag.

Spar penge med solceller

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 14:02

Sandheden er at 50% vil svare: "Nej jeg har ikke tid til dig" = Spildtid for telefonsælgeren. Så ryger hele fidusen ved telefonsalg!

Nej.. Vær selvsikker og "smil i stemmen"- Fordi, du forstyrrer da ikke... Du er jo verdens fedeste fyr! ;-)

Du er nødt til at skille dig ud som telefonsælger for at have en chance for at få solgt noget... Og man skiller sig sku ikke ud ved at spørge: "Undskyld, har du 2 min?"...... Nej... start hellere med at sig at du gør det ultrakort. Og præsenter dit produkt på 4-5 sekunder med 2-3 punchlines.

Det er også langt mere reelt overfor den der er i den anden ende. Hvorfor egentlig ringe tilbage til ham, hvis det slet ikke er relevant for ham!

Nej... Øv dig på 2-3 punchlines som skal vække kundes interesse. Betragt telefonsalg som en "mundtlig annonce" ;-)

Go` dag!

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 14:25

Lær om og respekter forskellen på pistolsalg og projektsalg...

Min erfaring er vis respekt, vær forberedt, og slap af... kunder er også mennesker... sæt dit i deres sted - så kan du også bedre imødekomme kunden dér hvor de ér...

Hvis du kan opnå at dit kundelead overhovedet SPØRGER DIG OM NOGET, så er det i sig selv en succes...

Spørgsmål er kun trædesten og anmodning om mere information i retning af SALG og et nej handler ikke om dig.

en rigtigt god sætning at flette ind i starten af din samtale er.... "............vil det være ok med dig, hvis...?" langt de fleste vil svare ja til så høfligt et spørgsmål....

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)