Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfordring til alle mænd på Amino

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

En af de største faldegrupper for min hjemmeside Twilight Dating er uden tvivl, at kunne skaffe nok mænd Smile

En mand er jo en mand, og en kvinde er en kvinde. Med det mener jeg, at jeg ikke er et sekundt i tvivl om at hvis der er rigtig mange kvinder

samlet et sted, så skal mændene nok komme. Uanset hvad emnet er Smile

Problemet er dog, at få hjemmesiden spredt ud til platforme hvor der er mange mænd.

Jeg opfordrer derfor de Aminoer, som måske gerne vil skrive og chatte med søde piger/kvinder, til at oprette en profil på siden og komme igang :)

1. I hjælper mig

2. Der er masser af søde kvinder som bare venter på jer!

P.S - Det er 100 % gratis!!!

 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror skam jeg opretter mig , dog lige et spørgsmål jeg kan ikke se på forsiden hvilken lande kvinderne er fra og om der er nogle fra danmark af , er der det  nogle kvinder fra DK af ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg tror skam jeg opretter mig , dog lige et spørgsmål jeg kan ikke se på forsiden hvilken lande kvinderne er fra og om der er nogle fra danmark af , er der det  nogle kvinder fra DK af ?



Hej Mikael

Der er nogle fra Danmark, men de fleste er fra USA og England Smile  Du er velkommen til at oprette dig, og støtte en god sag.

Kærlighed. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Esrum
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person
Twilight drinking game rules:
1) Drink 40 shots when you press play so you can die before the movie starts.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Sorry for off topic, men en dating side ud fra en fiktiv film... Ja det er vist kun fantasien, som sætter grænserne for dating i dag...

Så en opfordring til Thorborg: AMINO DATING ;D

Og til alle mænd herinde, så gælder det om at kunne man flirte, for med den overvægt af mænd der er herinde, så er der næppe hunkøn nok... Lad jagten begynde ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sasa Kovacevic:

1. I hjælper mig

2. Der er masser af søde kvinder som bare venter på jer!

3. Du skal orke at snakke om Twilight. 

Alt respekt for dit projekt, men der står jo på siden "interact with other Twilight fans on the web" - så må man vel nødvendigvis forvente, at man kommer til at snakke om Twilight. Størstedelen af mænd jeg kender (og sådan set også mig selv) har vist problemer nok med overhovedet at acceptere Twilight som et seriøst bud på en film - at få dem til at lede efter en kvinde på et site, hvor det er tydeligt at man nok ikke kan undgå at høre om "Edward", er nok ikke super sansynligt. 

Kudos at det er lykkedes dig at lave en side, som ikke er fuld af en flok halvgamle mænd som leder efter unge piger. Desværre tror jeg at konceptet er helt i den anden grøft. Men jeg tror, at der er grænser for hvad man kan få de fleste mænd til, selv de som er single og søgende. 

Det vrimler som regel heller ikke med mænd på websites om heste, selvom der er en kæmpe samling kvinder. 

Uanset hvad - så skal du have held og lykke med at finde mænd til sitet!  Jeg er ihvertfald nødt til at melde pas.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Sasa Kovacevic:

1. I hjælper mig

2. Der er masser af søde kvinder som bare venter på jer!

3. Du skal orke at snakke om Twilight. 

Alt respekt for dit projekt, men der står jo på siden "interact with other Twilight fans on the web" - så må man vel nødvendigvis forvente, at man kommer til at snakke om Twilight. Størstedelen af mænd jeg kender (og sådan set også mig selv) har vist problemer nok med overhovedet at acceptere Twilight som et seriøst bud på en film - at få dem til at lede efter en kvinde på et site, hvor det er tydeligt at man nok ikke kan undgå at høre om "Edward", er nok ikke super sansynligt. 

Kudos at det er lykkedes dig at lave en side, som ikke er fuld af en flok halvgamle mænd som leder efter unge piger. Desværre tror jeg at konceptet er helt i den anden grøft. Men jeg tror, at der er grænser for hvad man kan få de fleste mænd til, selv de som er single og søgende. 

Det vrimler som regel heller ikke med mænd på websites om heste, selvom der er en kæmpe samling kvinder. 

Uanset hvad - så skal du have held og lykke med at finde mænd til sitet!  Jeg er ihvertfald nødt til at melde pas.

Hej Frands

Jeg har talt med mange som deler dine holdninger, og jeg kan til tider godt se hvordan de opstår.

Men du kan høre meget mere om det når jeg i november måned fortæller om Twilight Dating sitet, og hvorfor Twilight er så populært blandt kvinder, men også mænd i Go Aften Danmark Yes

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare der er damer man kan sætte tænderne i 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har oprettet en profil :D  

Må jeg så berette om, at det ikke giver særlig mange points hos det modsatte køn derinde, når man beretter om ens Twillight-viden begrænser sig til de 30 minutter man så af den første film, før man faldte i søvn! ;) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jacob Becker | BBmassage.dk:

Jeg har oprettet en profil :D  

Må jeg så berette om, at det ikke giver særlig mange points hos det modsatte køn derinde, når man beretter om ens Twillight-viden begrænser sig til de 30 minutter man så af den første film, før man faldte i søvn! ;) 

Pis så har jeg ik en eneste chance... Jeg kan kun prale af, at have holdt coveret til flere af Dvd filmene i hånde, samt at have hørt Paramores titelsang en milliard gange... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)