Opfordring til alle mænd på Amino
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-04-2012 kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg havde overvejet det med Harry Potter, men den serie har vægt på nogle helt andre værdier end kærlighed.
Hej, nu hvor du har meldt ud du ikke vil lave en HP-dating-side gør jeg det :)
Synes det var en fed idé. Du har dog ret i at den bliver lidt sværere at få markedsført, da Harry Potter-universet bygger på magi og eventyr fremfor kærlighed. :) Det bliver en sjov udfordring.
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Gå for det!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
29-04-2012 kl. 11:51
Svar
Svar
Tilmeldt 23. May 08
100% gratis, men man skal betale 1 euro om måneden, hvis man vil have chatfunktion? :) Tror det er en fejl, men man kan i hvert fald ikke chatte... Nu vi er ved sagen, hvilken software er siden bygget på? :) Synes det fungere vildt godt og har egentlig søgt noget lignende til andre nicher.
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Hej Jacob Hvornår får du denne chatfunktion frem? Jeg tror vist at jeg postede et link lidt længere oppe i tråden til scriptet for dating sitet. Men jeg er glad for, at du synes at det fungerer godt
Svar
Tilmeldt 23. May 08
Hej Jacob Hvornår får du denne chatfunktion frem? Jeg tror vist at jeg postede et link lidt længere oppe i tråden til scriptet for dating sitet. Men jeg er glad for, at du synes at det fungerer godt
Ah super, tak! :-) Det er hårdt at være på skrump ;)
Det kommer hvis jeg tager online listen og udfra de enkelte profiler vælger "private chat"
http://www.twilight-dating.com/index.php?dll=subscribe
Svar
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Har det! Mange tak
Svar
Tilmeldt 29. Jul 10
Erik Hamre
Skrevet
29-04-2012 kl. 20:23
Svar
Hej Sasa,
Når du har et affiliate program så sig til, så skal jeg nok sende nogle besøgende til dig.
Svar