Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danish SEO - sender uopfordret salgsmails ud

Side 8 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Galten
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også fået samme mail til flere af mine adresser :) spam.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nytter desværre nok ikke, når det er en .com-adresse - den er nok fra Nigeria eller Bahamaøerne!

Jeg har i øvrigt også fået den.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 10:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dukkede op hos os i går, så jeg tror ikke hun har taget jeres mails om at det er ulovligt seriøst Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ankom den så også her - og blev fanget i mit filter, men jeg ser af og til dette igennem for lige at se hvad der er siden sidst. Så der var noget fra en der kaldte sig Gitte!

Læste den og ja ok nok en sælger men pyt - Tænkte hvad mon der sker ved en søgning på DanishSEO og vupti Amino havde naturligvis noget her. Nu efter skimning af 8 sider - ja 8 sider - kan det jo undre at så mange har tid til dette - spam javel, men fanget i filter så!

Men ok det var blot en blandt mange - synes måske ikke det er rimeligt at Amino lader en mail af slagsen fylde så meget - Hmmm......Hmm

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit svar til GITTE Møller  var  --  FUCK OFF  --

/Nikolas  D

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg valgte bare at bruge "slet" knappen, og så var den ude af verden.

Under normale omstændigheder ville sådan en spammail være noget jeg bruger under 5 sekunder på, og så har jeg glemt alt om den. Men lige præcis denne, er lidt svær at glemme, da denne tråd konstant dukker op på forsiden herinde, fordi vi alle lige skal tilkendegive at vi har fået mailen :o)

Jeg modtager vel 2 - 5 forskellige spam / scam mails om måneden, af svingende kvalitet. Jeg har lige skimmet tråden igennem for at finde ud af hvad der er så specielt ved lige præcis denne, men er ikke blevet klogere. Men der må være et eller andet ved hende "Gitte", der får sindene i kog :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik den samme - I min satte hun ligefrem et link til sin LinkedIn profil http://www.linkedin.com/pub/gitte-m%C3%B8ller/50/30a/5b8

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik min 5 mail i går - de har åbenbart ikke fattet lektien endnu.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 02:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det siger kunderne vel heller ikke, hvis ikke man sidder og sender uopfordrede mails ud :)

Jeg skal ikke sige mig for god til at jeg ikke har skudt en enkelt eller to afsted i tidens løb... Men jeg er faktisk ikke 100% opdateret på reglerne :s

Må man sende en mail med et tilbud til en erhvervsdrivende eller ej? Og er der forskel på masseudsendt halløj og direkte henvendelser? - nogen der kan opdatere mig på den?

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Neua:

Men jeg er faktisk ikke 100% opdateret på reglerne :s



Må man sende en mail med et tilbud til en erhvervsdrivende eller ej? Og er der forskel på masseudsendt halløj og direkte henvendelser? - nogen der kan opdatere mig på den?



Det korte svar er: Nej

Det lidt længere: Nej nej nej! :o)

Og det lidt mere uddybende: Du må ikke sende uopfordre mails, SMS, MMS eller faxbeskeder med henblik på at afsætte dine produkter eller ydelser. Hverken til private eller erhverv.

Bliver du straffet ( og det er der meget få der gør), koster det 100 kr. pr. uopfordret henvendelse, dog minimum 10.000 kr. og med lidt mængderabat hvis du sender mange.

I den virkelige verden skal du nok være mere end almindelig uheldig, hvis du bliver straffet for at sende et par mails. Men risikoen er der, og man kan let komme til at sende til en der har en dårlig dag, der med glæde benytter den meget lette måde man anmelder spam på. Og jeg vil tro at de samler sammen derinde. Så hvis der er tilpas mange, eller hvis de keder sig og godt lige kunne bruge dine penge, så starter sagen. Og bliver du dømt, er det som nævnt minimum 10.000 kr.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 8 ud af 10 (92 indlæg)