Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideen der ikke er ført til dørs?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle hjælpsomme iværksættere og/eller debattører!

Som indledning vil jeg pointere at dette er mit først debatindlæg herinde, så håber i vil byde mig velkommen ;) 

Men nu til sagen!

Grunden til dette debatindlæg skyldes min opsigtsvækkende tanke om hjemmesiden boligportal.dk

Tanken er denne: En portal som udøver en service med en forholdsvis god omsætning(15 mio. kr), men med en manglende service(ifølge trustpilot.dk) og hvordan dette kan hænge sammen. 

Mit spørgsmål til jer derude er så følgende: 

Hvorfor er der endnu ikke en eksisterende konkurrent til boligportal.dk?(Med konkurrent mener jeg anden betalingsside som kan sammenlignes med boligportal.dk)

Er der ikke grubund for at andre spillere forsøger sig på markedet? 

Hvad skyldes at folk kan være så utilfredse med et produkt, og stadig købe det? http://www.trustpilot.dk/review/www.boligportal.dk <-- 6.3 ud af 10 er man jo umiddelbart ikke opsat på at gøre kunden tilfreds. 

Grunden til at jeg laver dette debatindlæg skyldes tildels en interesse i hvad andre folk synes. Er hjemmesiden en fornuftig forretning som både tilser kunder som dem selv. Eller er det bare en malkemaskine som udnytter dets monopol på det danske marked

Jeg synes ikke rigtig jeg har kunne se et debat indlæg herinde omkring det, så nu fyrer jeg op for det, og håber folk vil kommentere/argumentere for/imod mit skrevne postulat. 

Mvh.

SquareNebel

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 21:21

lejebolig.dk

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:28

Men der tegner sig stadig ikke et bedre billede når man kigger på trustpilot...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)