Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på det website du manglede i din skoletid

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 04:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Se websitet her: www.GodeKarakterer.dk

Visionen er klar: at lave det website de studerende har brug for i løbet af deres skoletid, så de får de karakterer der forventes på deres drømmeuddanndelser. Efter vores mening spildes der alt for mange skattekroner på at folk dropper ud, fordi de ikke kommer ind på deres ønskede studie.

For at denne vision kan blive en realitet, har vi behov for feedback fra mange forskellige folk: De studerende der skal bruge siden, folk som lander på side af andre årsager (kunne være en flittig forældre der ville hjælpe med lektielæsning) osv.

Så derfor:
Vi ønsker din ærlige mening om websitet. Hvad er godt, hvad kan forbedres, hvilke fag/hjælpemidler synes du er nødvendigt?

Link:
http://www.godekarakterer.dk 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 07:50

Rigtig god idé ...

En ide var måske at man kunne tilmelde sig både som hjælper til lektiehjælp og som bruger (har ikke tjekket din facebookside)

Du mangler FB på din forside syntes jeg, TIL GENGÆLD har du så meget andet på forsiden. Jeg syntes der er lidt for meget på forsiden og jeg blev lidt forvirret af alle de tekstfelter i forskellige udformninger

Hllsen Peter

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 08:19

Nu er jeg selv studerende, og jeg må desværre sige at jeg tvivler lidt på siden.

Jeg tror ikke i kommer til at ramme de studerende, snarere deres forældre der ønsker noget viden omkring hvad de skal gøre hvis deres barn klare sig dårligt i skolen.

De studerende har allerede et værktøj der bliver meget meget svært at slå nemlig Studieportalen.dk og Studienet.dk. Jeg tror simpelthen ikke på at studerende vil læse artikler omkring hvordan man bliver bedre i skolen.

Jeg har taget et citat fra en af jeres artikler der omhandler om hvordan man kan blive bedre i skolen:

"En anden ting du kan gøre er at ændre din hverdag: start til sport, lær et nyt sprog, tilegn dig en ny kompetence ect." 

Der er mange mange studerende der vil lukke computeren med det samme når de læser dette, det går nemlig ikke direkte ind og behandler hvordan de bliver bedre i skolen, det giver bare nogle forslag. 

Studieportalen og Studienet har fået succes fordi det direkte og hurtigt kan give dig hjælp, der er en masse VIDEOER der forklarer dig hvordan du f.eks. skriver et Engelsk essay, en masse opgaver man kan få en masse inspiration fra og et kæmpe forum.

Det kan være i fanger forældrene, men eleverne tror jeg desværre næppe i kommer til at ramme med et magasin omkring et bedre skoleliv, det fanger ikke nok.

Ellers fint arbejde i har gjort med siden!

VH. Halfdan Valentin Harring

Find de bedste apps her!

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 08:36

Peter:
Tak for det :-) I forhold til FB, er det stadigvæk forholdsvis småt. Derfor er der intet problem lige nu med det.
Umiddelbart har vi valgt et theme som har en opbygning ala et nyhedsmedie. Hvordan kunne det blive mere overskueligt for dig?

Halfdan:
Tak for meningen! :-) Vi er lidt overraskede over holdningen, da de mails vi modtager samt Analytics tal viser det modsatte. Der er nok forskellige typer af studerende.

Dog er forsiden og "bliv bedre i skolen", en meget lille del af sitet. Den tunge del er i undervisningen, hvor der er artikler der er fyldestgørende indenfor de forskellige fag. Der slår vi efterhånden Studieportalen på en lang række ord - både pga. bedre linkbuilding men især længere og mere dybdegående artikler. Derudover laver vi lommeregnere der både giver mellemregninger og resultat i matematik.

Vil du mene undervisningsdelen kan blive et hit? 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 08:37

Fedt initiativ!

Hjemmesiden bør gøres lidt mere overskuelig da den på nuværende tidspunkt minder meget om www.bt.dk når man åbner den :D Lidt mange posts og det hele virker lidt uorganiseret, men ellers fedt nok 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:31

Hey Lars,

Synes rigtig godt om indholdet, og der er meget spændende læsning - dog synes jeg førstehånds indtrykket er en smule rodet, og lidt svært at finde rundt i ... Måske man skulle bruge lidt mere tid på opstilling af elementer - og placering af reklamer..

Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:49

jeg synes siden holder , lidt mindre indhold forsiden måske men især alle de små kasser nederste der skal man mere kunne se der er et emme og der så en større overskrift og lidt mere streg som ses og du kunne jo også bruge siden ud ad mere der er huller rundt omkring i siden det plads kunne bruges til lidt mere bredt , for set i forhold øverst mod nederste er siden cirka dobbelt så bred der

Jeg er derved ret sikker på vis siden udnyttes bedre , kan det samme stå der stadigvæk og siden er endnu mere overskuelige , når pladsen udnyttes der hvor der er overskud af plads og flere overskrifter

hvordan det jeg kigger ligge på bt.dk der er også meget indhold men se engang udnytter pladsen jævnt og der er større overskrifter dette burde du også gøre, artiklerne synes jeg er gode

Jeg sad og tænkte det kunne være super med billeder og videoer der forklare eksam det visuel siger tit mere end 1000 ord 

i alt en god siden , der sagtens kan blive en super side , så super tillykke med det Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:04

Hej.

Jeg er studerende, og jeg synes indholdet er meget fint. Dog irriterer alle de reklamer mig voldsomt! Det er selvfølgelig måden i tjener penge på, men skulle jeg finde svar på noget, ville jeg hellere slå op på wiki, hvor det er let og overskueligt (og som oftest korrekt).

Hilsen Hans Henrik 

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:13
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 12:17

Hej Lars,

fint initiativ men på mig virker alle de reklamer meget negativt på mit helhedsindtryk.

Min mus ville gerne op i højre hjørne og trykke kryds, da det ligner en affiliate side, dvs den er lavet for at tjene

penge på reklamer istedet for at give værdi til den studerende.

Når jeg f.eks vil læse om fysik->massefylde ser jeg et billede af en burger i en reklame ved siden af artiklen, som desuden

er skrevet som en nyhedsartikel istedet for at den er sat op med et vist look af fysik relateret. Feks kunne en formel her

være særdeles oplysende som forklaringsmodel istedet for noget kedeligt tekst der ikke ser relevant ud.

håber i tænker i værdi fremover istedet for cool affiliate cash, drop alle reklamer i opbygningsfasen og så snig nogle

særdeles relevante ind med tiden når det boomer med besøgende, det andet skræmmer folk væk tror jeg.

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)