Hej Mikael. 1000 om måneden i 5 år ! I dine øjne, hvordan kan jeg så "bevise" og garanterer over for dig, at mit firma er hvad vi lover ? - Hvordan kan vi vise den troværdighed på vores hjemmeside? Venlig hilsen Andreas Go weekend |
Andreas Walther:Hejsa Aminovenner
Alle iværksættere har ret til en superfed og repræsentativ hjemmeside!
Kapital og tid er ofte en mangelvarer for iværksættere og enkeltmandsvirksomheder. Derfor tyer vi til de nemme løsninger og går på kompromis med kvalitet og funktionalitet. Det vil jeg gerne finde en løsning påTanken er, at jeg snakker med en masse iværksættere om problemstillingen og derefter begynder at lave en forretningsplan.
Jeg håber I har tid til at hjælpe.
Men før jeg kan komme i gang med forretningsplanen vil jeg rigtig gerne høre om dine oplevelser med dét, som nystartet virksomhed at bygge en online profil
Der er 30 spørgsmål i skemaet. Jeg håber på rigtig konstruktiv og meget feedback. Skriv endelig hvis du har brug for at vide mere. Send gerne spørgeskemaet videre til venner og bekendte der er iværksættere eller forholdsvis nystartet!
På forhånd tak - Andreashttps://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGVsbGlZUXdTbGhiT2pyTGdqRklIUXc6MQ
Ganske kort:
Tiden er løbet fra de små projekter, som man kan få op at stå for 10.000 kr. Online verdenen er begyndt at ligne den fysiske verden. Det kræver et godt produkt, en fed indpakning og masser af markedsføring - ellers får man ikke succes. Der er sket et skifte, fordi dem som begyndte for 10.000 kr. for fem år siden enten i dag har brugt yderligere midler eller er døde. Så indgangsbarrieren er blevet hævet betragteligt.
Den største fordel ved online lige nu er muligheden for billig arbejdskraft fra udlandet gennem freelancer.com, odesk.com, fiverr.com osv. Hvis man først begynder på danske konsulter, så knækker man nakken inden man er begyndt, hvis man har et begrænset budget.