Hej Andreas. jeg vil meget gerne svare på dine spørgsmål,men kan ikke åbne dem da jeg er i kina,kunne du sende det på min email. Hej Dorte |
Andreas Walther:Må jeg bede jer om at gå ind og svarer på mine spørgsmål ? :)
Done
Hej Andreas. jeg vil meget gerne svare på dine spørgsmål,men kan ikke åbne dem da jeg er i kina,kunne du sende det på min email. Hej Dorte |
Done |
Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj
Mange tak Dorte. Jeg har mailet dig skemaet - jeg håber det slipper igennem den kinesiske mur :) Tak for din tid |
Jeg vil så gerne op på 50 svar. |
Lige en perspektivering til det super gode svar fra Oscar. Jeg har tidligere, for mange år siden, også været selvstændig. Der var jeg selvklart NOGET yngre end nu. Det vil sige uden så megen erfaring, uden de betydende ansættelser, hvor jeg havde bevist noget, havde haft den rigtige titel - og alt det andet pjat :). Og vigtigt af alt - jeg kunne ikke levere det de kunder, som jeg gerne ville have efterspurgte - nemlig trygheden for leverancen. At løsningen var fantastisk god, at de internt kunne stå på mål for valget. Jeg siger ikke at du skal "kvæles" ved at blive ansat. Men et godt partnerskab med nogle lidt ældre og mere erfarne profiler, kunne måske være en god idé. Nogle der har brugt 10-15.000 timer på at dygtiggøre sig. Nogle der har fået det rigtige "blå" stempel et eller andet sted, et sted der rimer på "fjumse". Held og lykke med forretningen Kim -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Professionel email marketing software, fra 200 kr./måned, læs mere på MailPlatform.dk
Anvendes bl.a. af: Bon á Parte, Kop & Kande, BoConcept, Travelmarket og Fleggaard
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
mange har pengene i starten men ingen til sidste , man kan både dumme sig vælge forkert sted med en afdrags ordning og man kan vælge forkert udvikler til siden , der ikke laver afdrags ordning , hvor er garanti at jeg ikke får den forkerte vejledning mediebureau har før prøvet få mig med på en flash hjemmeside eller betale for 1000 kroner om måneden i 5 år år som er 10.000 kroner en anden kunne lave og der vises i afdrags ordning at denne side er fejl i vis jeg har startet uden har jeg dog også dummet mig , så lige vel hvilken løsning man vælger kan man dumme sig og der er så mange på markedet at det er ligefrem en jungle at finde ud ad det om det er et billige eller dyrt sted ingen af delene er garanti for de er gode eller dårlige |
Hej. Tak for dit perspektiv:) Nogle gange må man kaste tøjlerne og bare springe over hvor gæret er højest - Stor respekt for du har gjort det samme i tidernes morgen.
|
Hej Kim. Tak for dit perspektiv:) Nogle gange må man kaste tøjlerne og bare springe over hvor gæret er højest - Stor respekt for du har gjort det samme i tidernes morgen. Du har helt ret i, at det er sundt at kende nogle med erfaring og jeg har da også et par af dem i netværket jeg trækker på. OG jeg har AMINOvennerne - Tak for det. "Nogle der har fået det rigtige "blå" stempel et eller andet sted, et sted der rimer på "fjumse". SMUKT ! |