Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ved at bygge et nyt koncept! - Jeg har brug for at vide om det er en god ide! -

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.  

Tak for dit indlæg.  

Ja, det er sgu en jungle derude og man skal kigge sig for - Jeg prøver at bygge en sti med lys på :)  

Det er ikke altid man træffer det rigtige karrierevalg, branchevalg i første hug og der er sikkert også mange derude der nu sidder med håret i postkassen og tænker " hvordan h... kunne jeg ende hér?"
 
Det er også en chance jeg må tage-, Jeg har en ide, en vision, en vilje og et bagland der støtter op.  Så må jeg se hvor langt dét rækker.  Erfaringen er uundværlig.  

1000 om måneden i 5 år ! Surprise  Det var vist meget godt du sagde nej tak til det tilbud!

I dine øjne, hvordan kan jeg så "bevise" og garanterer over for dig, at mit firma er hvad vi lover ?  - Hvordan kan vi vise den troværdighed på vores hjemmeside?  

Venlig hilsen Andreas 

Go weekend 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Walther:

Hejsa Aminovenner

Alle iværksættere har ret til en superfed og repræsentativ hjemmeside!  

Kapital og tid er ofte en mangelvarer for iværksættere og enkeltmandsvirksomheder.  Derfor tyer vi til de nemme løsninger og går på kompromis med kvalitet og funktionalitet.   Det vil jeg gerne finde en løsning på Smile

Tanken er, at jeg snakker med en masse iværksættere om problemstillingen og derefter begynder at lave en forretningsplan.

Jeg håber I har tid til at hjælpe.    

Men før jeg kan komme i gang med forretningsplanen vil jeg rigtig gerne høre om dine oplevelser med dét, som nystartet virksomhed at bygge en online profil

Der er 30 spørgsmål i skemaet.  Jeg håber på rigtig konstruktiv og meget feedback.   Skriv endelig hvis du har brug for at vide mere.  Send gerne spørgeskemaet videre til venner og bekendte der er iværksættere eller forholdsvis nystartet! 

På forhånd tak - Andreas  

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGVsbGlZUXdTbGhiT2pyTGdqRklIUXc6MQ

Ganske kort:

Tiden er løbet fra de små projekter, som man kan få op at stå for 10.000 kr. Online verdenen er begyndt at ligne den fysiske verden. Det kræver et godt produkt, en fed indpakning og masser af markedsføring - ellers får man ikke succes. Der er sket et skifte, fordi dem som begyndte for 10.000 kr. for fem år siden enten i dag har brugt yderligere midler eller er døde. Så indgangsbarrieren er blevet hævet betragteligt. 

Den største fordel ved online lige nu er muligheden for billig arbejdskraft fra udlandet gennem freelancer.com, odesk.com, fiverr.com osv. Hvis man først begynder på danske konsulter, så knækker man nakken inden man er begyndt, hvis man har et begrænset budget

Fra København V
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.  

Jeg er fuldstændig enig.  -
I al fald så langt, at der skal en virkelig nytænkende idé til for at kunne slå igennem med et 10.000 dkk budget.
Jeg tror stadig vi vil se firmaer der blomstre op fra "garagen" fremover - men der bliver længere og længere mellem dem.- De glade 90ere er passé.   
Jeg arbejder også på at få skabt et netværk af freelancers - så mange tak for dine links.  

Det er gjort så enkelt at hente assistance fra andre lande.  Det er super ift at indhente kompetancer udefra.      

2 styrker vi danskere stadig besidder ift til online verden er at udvise troværdighed og skabe flot håndlavet design.  Dét er 2 nøgleområder for mit projekt.    

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)