Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: leads vedr. virksomheder i nordjylland med aktuelle problemstillinger indenfor økonomistyring.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg sidder pt og er ved at færdiggøre min bachelor opgave indenfor Almen erhvervsøkonomi. Fra september lyder mine videre studier på en cand. merc indenfor økonomistyring.

I denne forbindelse ønsker jeg at få lidt praktisk erfaring til at følge mine nuværende og kommende teoretiske kompetencer.

Jeg er derfor pt. i færd med at lede efter virksomheder i det nordjyske som i øjeblikket oplever problemstillinger, eller som har ønsker til udvikling af deres økonomistyring. 

Det behøver ikke være i form af IT programmer udelukkende, der kan også være tale om virksomheder som ønsker at udvikle kundeprofiler, for at finde frem til de kunder som medfører den største dækningsgrad, ABC-analyser etc.

Jeg har dog også gode kompetencer indenfor den IT-tekniske del af økonomistyringen, og arbejder i øjeblikket på Aalborg universitet, hvor jeg er hjælpelærer for 4. semester økonomi, og erhvervsjura studerende i den praktiske undervisning i SAP Business One.

Jeg hører meget gerne fra dig hvis du eller en du kender mener at kunne nyde godt af et par akademiske øjne på virksomhedens økonomistyring.

Mvh

Henrik Poulsen

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Aarhus ikke er for langt væk, så må du gerne kontakte mig.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

PM Sendt :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)