Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af http://www.payblogging.dk ønskes

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa ... vi har kørt kampagner på http://www.payblogging.dk med varierende resultater de sidste par uger, og vi kunne godt tænke os og høre om nogen herinde har et godt råd eller to til siden :-)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel!

Super flot og veludført side. Jeg tilmeldte mig selv for et par uger siden, men har dog endnu ikke fået nogle tilbud? Nu ved jeg af gode grunde ikke hvordan det foregår når man får et tilbud, men kunne være rart at man fra start kunne oprette sig som bruger og altid kan logge ind for at tjekke status, og evt. selv ansøge om at blogge om noget.

Generelt set fedt koncept og flot side :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Daniel Lomholt:
Super flot og veludført side.

Tak :-)

Daniel Lomholt:
Jeg tilmeldte mig selv for et par uger siden, men har dog endnu ikke fået nogle tilbud? Nu ved jeg af gode grunde ikke hvordan det foregår når man får et tilbud, men kunne være rart at man fra start kunne oprette sig som bruger og altid kan logge ind for at tjekke status, og evt. selv ansøge om at blogge om noget.

Ja de to ting hænger sammen ... den kritik har vi nemlig fået før, og derfor har vi fokuseret 100% på at få et nyt backend op at spille den sidste uges tid. De sidste par dage har vi dog haft en autoresponder på der fortæller folk at der går op til 10 dage før vi svarer :-)

Daniel Lomholt:
Generelt set fedt koncept og flot side :-)

Tak igen ... vi håber at tiltrække en masse bloggere så vi kan få fyldt kataloget godt op :-)

Men hvad tror du vi ville kunne gøre ved selve siden for at få folk til at signe op?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed side og godt koncept :-)

God vind!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Hej Daniel

Daniel Lomholt:
Super flot og veludført side.

Tak :-)

Daniel Lomholt:
Jeg tilmeldte mig selv for et par uger siden, men har dog endnu ikke fået nogle tilbud? Nu ved jeg af gode grunde ikke hvordan det foregår når man får et tilbud, men kunne være rart at man fra start kunne oprette sig som bruger og altid kan logge ind for at tjekke status, og evt. selv ansøge om at blogge om noget.

Ja de to ting hænger sammen ... den kritik har vi nemlig fået før, og derfor har vi fokuseret 100% på at få et nyt backend op at spille den sidste uges tid. De sidste par dage har vi dog haft en autoresponder på der fortæller folk at der går op til 10 dage før vi svarer :-)

Daniel Lomholt:
Generelt set fedt koncept og flot side :-)

Tak igen ... vi håber at tiltrække en masse bloggere så vi kan få fyldt kataloget godt op :-)

Men hvad tror du vi ville kunne gøre ved selve siden for at få folk til at signe op?

Vis hvilke firmaer i bl.a. har tilmeldt der, gerne eksempler og lign.

Nu skrev jeg som sagt jeg ikke har modtaget tilbud endnu, og med denne artikel jeg lige læste, føler jeg mig ærligt talt ikke så tryg ved at benytte jer:

Løgn fra payblogging.dk i appeller til nyttige idioter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes pæn side Big Smile

men jeg mangler lidt hvem er det der bag siden altså en om jer

virksomhed info cvr nummer og adresse info , synes jeg giver siden meget troværdighed , hvad jeg ved har i cvr nummer så frem med det både på kontakt siden og i fodnoten på jeres side.

jeg kan slet ikke se social medier på siden så man kan like jer på google plus og facebook

men i alt en flot side der er lavet Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed idé - og siden er da lige så god!

Super fedt og overskueligt. Dog har jeg en smule svært ved at læse de skrifter på din side, som er skrevet med skråskrift.
Ellers, flot!

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lomholt:

Vis hvilke firmaer i bl.a. har tilmeldt der, gerne eksempler og lign.

Det har vi desværre ikke mulighed for ... træerne vokser desværre ikke ind i himlen :-)

Daniel Lomholt:

Nu skrev jeg som sagt jeg ikke har modtaget tilbud endnu, og med denne artikel jeg lige læste, føler jeg mig ærligt talt ikke så tryg ved at benytte jer:

Løgn fra payblogging.dk i appeller til nyttige idioter

Læs nogle flere at hendes indlæg, hun har pænt mange af den type indlæg :-) Hun har ikke haft kontaktet os for at få en kommentar på hendes kritik (imo. er det journalistisk uskik ikke at gøre det) og vi er ved at forberede et pænt brev til hende hvor vi siger tak for omtalen :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg synes pæn side Big Smile

men jeg mangler lidt hvem er det der bag siden altså en om jer

virksomhed info cvr nummer og adresse info , synes jeg giver siden meget troværdighed , hvad jeg ved har i cvr nummer så frem med det både på kontakt siden og i fodnoten på jeres side.

Helt enig ... det kommer også, men jeg tvivler på at bloggerne kigger efter det. Men det skal da selvfølgelig på ligeså snart vores revisor er klar med detaljerne :-)

Vi er jo nystartede så alting skal lige falde på plads først.

Mikael christiansen:

jeg kan slet ikke se social medier på siden så man kan like jer på google plus og facebook

Vi har kørt kampagner på Facebook og det har sådan set gået ok ... Google+ kommer vi nok ikke til at have noget med at gøre i nær fremtid.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Bloggerwawe.com tænker jeg når ser den slags.

Intet om hvem i er eller hvem der blogger.

I skriver at en blogger kan få 1500 for et indlæg. Fed løgn vil jeg mene. Nævn mig bare en case hvor det er tilfældet?

Held og lykke. Men det er sgu noget suspekt...

Mvh
Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)