Nu er det undertegnede der er hyret til at designe sitet og lavet det visuelle koncept, så jeg har vel lidt indblik, som i andre mangler.
Dog synes jeg at det er synd at se så negativ en tone, mod noget der er velment, og faktisk et ret godt koncept, når det bliver lavet af ordentlige mennesker.
Når det er sagt så var det da lidt af en overraskelse at se sådan en artikel fra Dorte der ellers ofte har leveret nogle rigtigt gode artikler, som har sat fokus på nogle ret spekulative personer.
At lave en sammenligning mellem bloggerwave (som jeg i øvrigt aldrig havde hørt om før jeg læste Dorthes artikel qua linket til denne) baseret på;
1. Der mangler CVR nummer og måske bedre information og kontakt.
2. Man kan tjene penge.
Det synes jeg næsten ikke jeg vil værdige mig med at kommentere på anden vis end at jeg er skuffet over at se sådan en journalistisk tilgang fra en så velanset person i miljøet. Jeg har stor respekt for Dortes arbejde, men det her vil jeg kalde på grænsen til uberettiget injurier, mod en fuldstændig nystartet virksomhed med ord som "bagmænd" og "svindel" - Det må da være enhver velmenende iværksætters mareridt at starte op med sådan en artikel :/
Tænk hvis alle med webshops der solgte it udstyr skulle sammenlignes med Getmore, fordi de er billige, eller alle der havde rengørings/hjemmehjælps firma sættes i samme bås som familien Tüfeckis.
I skriver at en blogger kan få 1500 for et indlæg. Fed løgn vil jeg mene. Nævn mig bare en case hvor det er tilfældet?
Det synes jeg du skal fortælle til den svenske blogger Ida Löwengrib der har en kvart million unikke besøgende om ugen. Jeg tvivler på at hun gidder kigge efter 1.500 kr
Alt i alt synes jeg det er synd at det har fået sådan en modtagelse, men mange af os der er "rigtige iværksættere" bør vel kende til det med at man har travlt med at få launchet sit hjertebarn, så er der nogle ting som, man måske har været lidt for hurtig med, og måske burde revurdere i sin stragi, om det så er udtryk, tekstindhold, hvordan man vil profilere sig eller design og målgruppe fokus.
Når det er sagt, så er jeg selvfølgelig glad for at de fleste synes godt om designet og det visuelle koncept. :)
- Der blev lavet mange sketches på slidesne på forsiden og det var virkelig svært at få kogt det ned så det var forståeligt, da det jo er en proces beskrivelse. Kan i give lidt input til om konceptet går godt nok igennem ? - Jeres mening her er rigtig velkommen og højt værdsat - jeg er sikker på at Mikkel også rigtigt gerne vil høre om vi får det formidlet ordentligt :)