Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til salg

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steffen Rasmussen:

Jeg har en hjemmeside til salg.

I kan se mere information om den her.

Websitetrader.dk

Jeg er nød til at spørge på hvilken måde den skiller sig ud? Hvis jeg alligevel vælger at lave siden om til det jeg har lyst til?

(Din pris er garanteret meget højere end de 35 dollar temaet koster og kan sikkert også finde på et andet super og unikt navn ;))

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 11:51

Det er ikke alle som ønsker at lave en hjemmeside fra bunden Simon, og ja hvis man ønsker at lave det hele fra bunden vil det naturligvis være billigere.

Alt står klar til at kunne overtage siden. Den har webhotel, ftp og et unikt domæne, så man behøver intet kendskab til programmering eller lign. for at komme igang, og Wordpress er utrolig nemt at sætte sig ind i.

Det var ikke designet som jeg henviste til da jeg nævnte at den kunne laves om til alt. Det var indholdet.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 11:59

Jeg henviste også til indholdet.

Og det kræver jo altid en-eller-anden form for kendskab, også selvom det er wordpress (men ja, nemt er det da helt sikkert). Men så om man køber din side for ??? (mange penge?) og ændre indhold eller køber temaet som koster små 200 kr.? - giver vel i bund og grund det samme. (*bare billigere)

Så din side skulle jo helst sælges på baggrund af evt. navn og eller indhold som jeg ser det. Temaet er jo ikke meget værd (eller unikt).

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 12:09

Hvad er alderen på sitet? Ser ud til at have PR 0? Nævn lige nogle af fordelene...

BH

Lars

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:15

Du bør måske angive lidt mere information såsom besøgende og indtjening - det vil som udgangspunkt gøre det mere gennemskueligt og tiltrække flere interesserede.

Også gerne hvorfor du ønsker 15.000 kr. for en hjemmeside om et spil som er gratis at spille (free to play), hvilket vil sige, at deres brugere som udgangspunkt ikke er særlig købelystne, hvilket et CPC for ordet Runescape på 0,57 kr. på Adwords også viser.

Der er 49.500 søgninger på ordet "Runescape" i lille DK, og ligger siden fx på en førsteplads på Google, så vil den lave CPC jo blive kompenseret af dette. Hvad placering har sitet på søgeordet "Runescape"?

Jeg havde godt set din annonce før, men havde undret mig over prisen. Når du nu annoncerer her på Amino kan du måske give en forklaring ?:)

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 12:30

Sitet er ikke ret gammelt, det har også tidligere været brugt til andre projekter.

Der har ikke været sat meget arbejde i SEO hvilket der også afspejles i PR.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 12:32

Det kan da godt være det er meget optimistisk at tage 15000 kr.

Jeg vil tænke over prisen i forhold til at det er en wordpress side med et "Ikke unikt" tema.

Sitet har ingen indtjening og ligger ikke i toppen af søgeordet runescape.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 12:36

Jeg har sat prisen ned til 4000 kr.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 12:48

Steffen Rasmussen:

Simon Jensen:

Jeg henviste også til indholdet.

Og det kræver jo altid en-eller-anden form for kendskab, også selvom det er wordpress (men ja, nemt er det da helt sikkert). Men så om man køber din side for ??? (mange penge?) og ændre indhold eller køber temaet som koster små 200 kr.? - giver vel i bund og grund det samme. (*bare billigere)

Så din side skulle jo helst sælges på baggrund af evt. navn og eller indhold som jeg ser det. Temaet er jo ikke meget værd (eller unikt).

Jeg kan godt se at det er mange penge. Ville 4000 være mere rimligt?

Jeg har desværre svært ved at se hvordan du overhoved skal få 500 kr. for den.

Jeg ved ikke om Belo betyder noget? Det i hvert fald ikke et ord jeg kender, om folk vil "byde" på domænet fordi det er unikt ved jeg ikke, men tror sagtens folk kan finde på andre unikke navne hvis det er det de søger.

Det svært for mig at vurdere indholdet da jeg ikke har forstand på spillet/spil, men for mig ligner det ikke at det er indhold med særlig høj værdi.

Og man kan jo ikke rigtig sige temaet/designet/systemet er noget værd, andet end de 200 kr. du har givet for det.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)