Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk af plakat - anbefalinger?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

  Vi checker altid layoutene om de teknisk set er sat korrekt op - men vi checker altså ikke om den er pæn i selve designet Geeked. Det er en smagssag og må være op til grafikkeren selv at have styr på.

Hvis dokumentet ikke er korrekt sat op, så får kunden selvfølgelig besked om hvad der er galt. Men vi går ikke ind gratis og retter i dokumentet, ligesom vi heller ikke afholder et længere kursus i hvordan man bruger sine grafiske programmer. Men vi giver selvfølgelig nogle tips til hvad der skal rettes og hvordan. Ellers er vi over i at en af vores grafikkere skal rentegne layoutet.

Men hvis du har nogen spørgsmål eller godt lige vil have kigget på filen, så er du velkommen til at kontakte mig på  jesper snabelA mediamouse.dk

/Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til www.lavpristrykkeriet.dk og spørg efter David.

Meget god service, hurtig levering, høj kvalitet og ikke mindst blandt de billigste.

De hjælper også gerne med div. opsætning, design m.m.

Tjek dem eventuelt på Trustpilot.

Johannes

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke brug for hjælp til selve designet, det er klappet og klart. Dog har jeg ikke den store erfaring med at designe materiale som er klar til tryk, så det kunne være fedt lige at få tjekket, om opløsning osv er lavet korrekt, så resultatet ser krystalklart og skarpt ud på en printet A3-version!

Fedt at i også lige vurderer den slags. Man gider jo ikke ende med en sløret plakat :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  Jeg plejer at sige til mine kolleger at det er billigere for os i tid, og billigere for kunden i penge, at tingene er i orden i første hug - Så heller checke først end bagefter. Men det udelukker dog ikke at der indimellem kan opstå fejl alligevel. Så helt hellige er vi heller ikke Geeked.

Men hvis du sørger for at sådan noget som billeder er holdt i 300 DPI i opløsning (i forhold til størrelsen på 42 x 29,7 cm.) og tekst er lavet som rigtig tekst og logoer enten er i vektorer, eller som billeder i 300 DPI, så burde du ikke gå helt galt i byen. Husk også at holde tingene i CMYK-farver. Det er ikke et 100% must ved digitaltryk, da vi godt kan slippe afsted med at køre en fil i RGB-farver, men så har vi meget ringere mulighed for at lave en korrekt farvestyring.

/Jesper


Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale http://www.reklametryk.dk/ 

Jeg fik nogle plakater trykt utrolig billigt hos dem, og i rigtig god kvalitet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Plakaten er lavet i Photoshop, og har en opløsning på 103 DPI, da billederne er en bestemt størrelse, og slet ikke passede, hvis opløsningen var 300 DPI. 

Dog er billederne jo ikke skaleret op, så kvaliteten på dem kan vel ikke blive bedre. En vurdering af materialet ville helt sikkert være super!

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hvis opløsningen er på 103 DPI, så vil du visuelt kunne se det på trykker hvis du sammenligner med en anden plakat som er kørt i 300 DPI.
Vi kan ikke gøre det bedre end det materiale vi får til tryk. Kvaliteten at billederne, hvis de sidder i et dokument som samlet har en opløsning på 103 DPI, er så også 103 DPI og derved 1/3 af hvad de optimalt burde være.

Men mail mig dokumentet, så får kigger jeg eller en kollega lige på layoutet og vurderer det.

jesper snabelA mediamouse.dk

Hvis filen fylder mere end 25MB, så skal du uploade den til os i stedet for. Men så skrive lige til mig, så får du en adgang dertil.

/Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper: Jeg har sendt dig en mail!

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)