Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram til debitorstyring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Haløjsa Aminoer

Hvem leverer det optimale regnskabsprogram til inkassovirksomhed/debitorstyring? Har søgt som en gal i google men indtil videre uden den store success så håber en venlig sjæl herinde kan hjælpe Embarrassed

Mvh

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke de fleste regnskabsprogrammer kan klare den sag?

Ellers ved jeg at Advosys har et regnskabsprogram til advokatkontorer der kan håndtere inkassosager men det er sikkert ikke lige det du efterspørger.

/Banditten

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal det indeholde? Smile

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Inkassovirksomhed

Vil du starte inkassovirksomhed eller hvordan? I så fald skal din base nok være en slags CRM-system, som arbejder tæt sammen med et økonomisystem.

Jeg tror godt webcrm kunne blive et godt inkassosystem, især fordi det har en nogenlunde funktionel brevfletning (HTML/PDF/WORD).

Alm. virksomhed

Hvis du blot vil have effektiv debitorstyring for få penge, så anbefaler jeg på det varmeste: e-conomic & ibill.

De bogfører automatisk dine debitorindbetalinger, og rykker automatisk manglende indbetalinger, koldt og kynisk.

Hvis folk ikke betaler ryger kravet automatisk til inkasso - du skal dog lige svare ja til en mail.

Generelt

Hvis det blot er simpel debitorstyring i et økonomisystem du søger, så tror jeg de fleste systemer på markedet med debitormodul kan dække dit behov på den ene eller den anden måde, og i så fald skal du nok vælge dit økonomisystem udfra andre kriterier.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Hvis du blot vil have effektiv debitorstyring for få penge, så anbefaler jeg på det varmeste: e-conomic & ibill.

Vi har lavet et tillægsmodul/app til e-conomic - LeverandørService - der gør det muligt og lave træk fra en debitor automatisk så du på den måde mindske dine økonomiske tab. :)

http://scan-soft.com/e-conomic-loesninger

Igen afhængig af hvilken funktion din virksomhed har/vil have som Jørgen skrev... :)

Mvh

Morten

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Holm-Pedersen:

Jørgen Olsen:
Hvis du blot vil have effektiv debitorstyring for få penge, så anbefaler jeg på det varmeste: e-conomic & ibill.

Vi har lavet et tillægsmodul/app til e-conomic - LeverandørService - der gør det muligt og lave træk fra en debitor automatisk så du på den måde mindske dine økonomiske tab. :)

http://scan-soft.com/e-conomic-loesninger

Igen afhængig af hvilken funktion din virksomhed har/vil have som Jørgen skrev... :)

Mvh

Morten

Meget spændende - hvis du har lyst må du gerne skrive til mig hvad sådan noget koster ! :-) Bare af nysgerrighed.

Hav en super dag.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)