Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er folk bange for at kommunikere på Linkedin?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det:

Om kort tid vil LinkedIn vaere det sted hvor man starter sin jobsoegning. De kloge vil kun have mennesker de kender som direkte kontakter, og saa moedes med folk de ikke kender i grupperne. Det vil vaere et sted for naesten alle, og isaer danskere vil derfor vaere blufaerdige omkring hvad de laegger ud, og der vaere mange der ikke vil kun lide al den stoej mange indlaeg giver.

Det er et genialt redskab, der kan noget andet end Facebook og Amino

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Fra  Red Planet Invest Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du kan finde opgavenetværket.dks gruppe på linkedin her: https://www.linkedin.com/groups/wwwopgavenetvaerketdk-Find-nye-kunder-Giv-4291394/about?trk=anet_ug_grppro

Gruppen er også vokset ud af linkedin og har fåetr sin egen platform hvor kunder og leverandører mødes. Se www.opgavenetvaerket.dk

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Fra  Red Planet Invest Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hillesen:
Det er et genialt redskab

Jeg er meget enig, men det der primært gør linkedin genialt for virksomheder er selve grupperne.

Som Martin skriver bliver bliver relationerne let forfladiget. Man kan ikke regne med at dem der er connected reelt kender hinanden fordi alle inviterer til hinanden. Jeg har flere tusinde relationer, men har også sagt ja til alle der var danskere. Der burde komme en modreaktion, hvor folk renser ud i deres relationer, men det sker nok ikke da man får flere fordele jo flere relationer man har

Hilsner,
Thomas

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)