Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er meningen med de lange bindingsperioder når man betaler for SEO???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at vælge en samarbejdspartner som skal lave en grundig og seriøst omgang SEO på min hjemmeside.

Og mange af de folk som kommer til mig, vil have at man binder sig i min. 6 måneder og op til 12 måneder? Er det nødvendigt at have så meget SEO?

Og er det sikkert at indtræde sådan en lang aftale?

Har brug for en anerkendt og tillidsfuld SEO ekspert.

 

Mvh

Dali

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Nu er vi en af de virksomheder, du har bedt om tilbud, og jeg kan forsikre dig, at du ikke har nogen bindinger hos os af nogen art. Der er nogle typer aftaler hos vores kolleger i branchen, der kræver en binding.

Det er jo helt op til dig, om du vil indgå i den slags aftaler. Personligt ville jeg aldrig selv gøre det.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en af dem der har brugt 6 måneders bindingsperiode på vores SEO-aftaler - Simpelthen fordi der bliver brugt så mange timer i starten. Da jeg lige var sprunget ud af SEO-skabet så jeg det som en nødvendighed, for at det ikke skulle blive en underskudsforretning hvis folk dampede af efter den første måned, når vi var færdige med det grove. 

Jeg havde så en oplevelse med en potentiel kunde, som desværre ikke kunne blive kunde alligevel, fordi det viste sig at hun havde et års opsigelse hos sin nuværende leverandør. Jeg har iøvrigt beskrevet det her:

En cowboy krydser mit spor 

Så nu har vi faktisk bare en måneds opsigelse på aftaler, og det har ikke kostet mig det store. Folk bliver hængende pga. resultaterne, så der er ingen grund til at give dem håndjern på.

Modsat Thomas har jeg i starten af SEOnord's levetid haft mange kunder, som ikke har haft de store budgetter, og der har en aftale været en rigtig god måde for mine kunder at få lavet SEO, uden at de skal tømme kassekreditten.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Vi skriver løbende måned + en måned ... men jeg ville aldrig have en kunde som ikke ville arbejde med mig - så skulle det ske ville han få lov at gå med det samme
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilslutte mig de andre. Om det er seo, en rengøringskunde på abonnement eller andre opgaver, så tager 1 måned, men siger næsten altid at folk kan opsige mig med dags varsel hvis de vil.

Jeg er ikke til for at tjene på mine kunder, jeg er til for at skabe værdi. Gør jeg ikke det, så afmelder jeg hellere mit cvr nummer

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:
Jeg er ikke til for at tjene på mine kunder, jeg er til for at skabe værdi. Gør jeg ikke det, så afmelder jeg hellere mit cvr nummer

Jo - men hvis du ikke sikrer indtjening, bliver det svært på den lange bane at skabe værdi for dine kunder - for så dør du af sult ;-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så handler det om at vide hvilken værdi man skaber :-)
Vi ved begge hvad jeg mener , en af de små hemmeligheder i livet , som jeg desværre selv glemmer for tit. Men ja jeg formulerede det ikke så det kunne forståes

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt kan jeg ikke se noget problem i bindinger når vi snakker SEO, SEO er jo i forvejen en process som ikke bør stoppe, og det er jo heller ikke en engangsfornøjelse.

Jeg har lidt af hvert i min virksomhed. Min oprindelige (tilbage i midten af 90'erne) mission for mig og min virksomhed, var at ALLE skulle have muligheden for at få sig en professionel SEO venlig hjemmeside eller noget helt andet, til overkommelige priser. Og den mission holder jeg stadig lidt fast i... Jeg har både med og uden binding for at ramme flere kundetyper og samtidig også få dem med som måske ikke har de helt store midler, men som alligevel gerne vil have løbende professionel og kompetent hjælp til deres SEO. for ja binder man sig får man også rabat og på den måde kan lidt flere få denne hjælp.

Om det er sikkert at indtræde i en sådan aftale, kommer jo an på dem man har en sådan aftale med og dig selv. Du kan også spørge dig selv om det er sikkert at indtræde i en hvilken som helst anden aftale med binding, fx webhotel, mobilabbonnementer, internet, tv mm. Det handler jo i bund og grund om man stoler på den leverandør man indgår aftalen med. For ja der findes jo brodne kar i alle brancher, og det kan man ikke rigtig gøre så meget ved. Det eneste du kan gøre i den forbindelse er at forhøre dig, samt sætte dig ind i det du gerne vil have, i det her tilfælde SEO.

Jeg personligt går meget op i mine kunders hjemmesider, så meget at jeg ser dem som mine egne, og det er der mange her i tråden som jeg er sikker på også gør.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare man betaler for det arbejde, som er aftalt og allerede udført, så er jeg glad.

Abonnementsaftaler er i mine øjne, som at sælge elastik i metermål.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dali

Det lyder for mig ikke helt dumt, SEO tager meget lang tid

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)