Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til min hjemmeside!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Undskyld mit lille udbrud, jeg kunne bare ikke se igemmen fingre med hans uforskammet kommentar. Du skal vide at du har en rigtig flot webshop, og med den rette Markedsføring, vil du helt klart toppe.

Held og lykke med shoppen. Skriv gerne hvis du har nogle spørgsmål ang. Online Markedsføring.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Nibe
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Fra  trendyBAGS.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Virkelig flot side du har! Jeg føler jeg kommer ind i et helt andet univers :-)

Min datter mangler tilfældigvis leggins, men da jeg vælger Pige 3-10 og der efter leggins er kategorien tom og så synes jeg ikke man skal have valg muligheden når den ikke er der. Det kan sikkert sættes op så der ikke vises tomme kategorier

Din "tilføj kurv" er flot og lige i stilen med resten af siden, men som læser af Konverteringskarma vil jeg tro at den er for neutral (jeg har selv måtte lave min grøn selvom jeg slet ikke synes det er det pæneste!).

Lækker side som jeg helt sikkert vil komme tilbage til - held & lykke :-)

Hilsen fra Helle

trendyBAGS.dk 

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AB,

Super, tusinde tak - det vil jeg uden tvivl :o)

Mvh. Mette

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Tak for ros :o) og sjovt du skriver det med et andet univers, for det er netop det jeg gerne vil udstråle! - så det er jeg glad for at du syntes :o)

Jeg skal da lige med det samme se på det med leggins i kategorien Pige 3-10 år, for da har vi ihvertfadl 3 par der gerne skulle dukke op - så tak for øjenåbneren der :o)

Jeg tror da faktisk du har ret i det med at at "tilføj kurv" er lidt for neutral. Jeg har netop en designer igang med at kigge på mine "knapper" på shoppen, så den vil jeg ihvertfald lave om. 

Jeg er da godt nok også vild med din side, super chick og overskuelig og stilen passer til designet! Flot!

Mvh. Mette

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Angry Bird,

Angrybird:
Nysgerrig... hvad er det, som skal gøre at folk handler i din butik fremfor de mange andre der er på nettet? Når man søger "børnetøj online", kommer der 1.800.000 hits frem..

Jeg skrev nu hellere ikke andet - og jo hjemmesiden er da meget flot - det har jeg faktisk forholdt mig meget lidt til. Jeg beklager hvis du opfattede min kommentar som uforskammet - for det første var det ikke meningen - hvis den blev opfattet sådan - for det andet, så synes jeg der er ALT for mange her på AMINO som ALTID eller næsten, siger "flot hjemmeside" og så kommer med rettelser af detaljer, eller SEO optimering osv.. Men nu er min pointe at man ofte bliver klogere af at få vide hvad du mener, jeg mener, andre mener og derfra selv kan tage stilling.

Når jeg spørger til forretningsplan, så er det jo fordi det er ligegyldigt om DU eller JEG synes den er flot - men det som er væsentligt er den målgruppe som siden er tiltænkt synes den er flot, brugervenlig osv.

Når jeg skriver at navnet burde være med danske karakterer - er jeg praktisk taget ligeglad med SEO og søgeord.. Jeg tænker først og fremmest på brugeren.. Hvis du bliver ringet op af en som skal anbefale et site, så er navnet på sitet altså oftest noget, som bare skal kunne sige, staves - eller pisses i sneen, som én af mine venner hele tiden siger :-)

Hvis en hjemmeside hedder stærketøjtilbudpååboulevardeniårhus.dk, så er der jo en overvejende sandsynlighed for at man hverken kan huske den eller alternativt stave den rigtigt, hvis danske bogstaver udskiftes med talelyde.

Du har da ret at SEO er vigtigt, men jo flere der søgemaskineoptimere - jo mindre værdi har SEO, men det er jo en helt anden diskussion.... Alle navne, al marketing, al optimering i forhold til SEO har til formål at skabe forretning, derfor skal alt hvad man foretager sig også tage udgangspunkt i forretningen!

Men det kan jo godt være at min tilgang til forretning er fuldstændig forkert - men så kunne jeg da godt tænke mig at høre andre holdninger, så jeg kan blive klogere - end dig, som blot skriver at "hvis jeg var dig ville jeg nok ikke skrive til ham.. " det er sgu da barnligt.. og så skal alle der læser dit indlæg, jo åbentbart lige tage reklamehatten på, da du jo såvidt jeg kan forstå sælger SEO..

Jeg sælger ikke noget til METTE, men forsøger at komme med noget, som jeg håber hun kan bruge!

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:
Men det kan jo godt være at min tilgang til forretning er fuldstændig forkert - men så kunne jeg da godt tænke mig at høre andre holdninger, så jeg kan blive klogere - end dig, som blot skriver at "hvis jeg var dig ville jeg nok ikke skrive til ham.. " det er sgu da barnligt.. og så skal alle der læser dit indlæg, jo åbentbart lige tage reklamehatten på, da du jo såvidt jeg kan forstå sælger SEO..

Nej jeg sælger ikke seo.. Men jeg har en dyb respekt for SEO, fordi jeg ved hvad det kan medføre. At du har andre Markedsførings metoder i brug, er såvidt ikke mit problem.

Hendes valg af donæme er lidt spøjst men sådan er det jo bare. Æøå er ikke godt med mindre det er til Redicts, og sådan er det bare.

Nu siger du at jo flere der søgemaskineoptimere jo mindre værdi har SEO, ok stop! Hvor kom den fra? Og desuden en sætning der i mine øjne ikke giver god mening.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen AB :-)

Sorry hvis jeg troede at du solgte SEO - men jeg var nok bare lidt hurtig, fordi du skrev "Held og lykke med shoppen. Skriv gerne hvis du har nogle spørgsmål ang. Online Markedsføring."..

Angrybird:
Nu siger du at jo flere der søgemaskineoptimere jo mindre værdi har SEO, ok stop! Hvor kom den fra? Og desuden en sætning der i mine øjne ikke giver god mening.

Tja.. Nu går søgemaskineoptimering jo ud på at optimere en hjemmeside, til bedst mulig placering i en søgemaskine (http://da.wikipedia.org/wiki/Søgemaskineoptimering).. og alle kan jo ikke være nummer 1, så derfor må en rimelig logisk konsekvens jo være at SEO er en relativ størrelse..

Angrybird:
Men jeg har en dyb respekt for SEO, fordi jeg ved hvad det kan medføre. At du har andre Markedsførings metoder i brug, er såvidt ikke mit problem.

Tja, hvad kan det medføre - højere ranking på en søgemaskine og deraf flere besøgende. Fedt - SEO er sgu da bare en lille del af sit marketingmix.. Og hvis du har en høj ranking, men alligevel ikke kan levere i forhold til den kunde du markedsfører overfor, så er din investering i SEO jo fuldstændig værdiløs. Det handler jo ikke om kvantitet, men om kvalitet.. 

Hvis du er interesseret, kan jeg anbefale dig at læse "The Long Tail" af Chris Andersson, som bl.a. skriver om hvordan Business 2.0 og The New Economy har brug for filtre, for at have værdi. Efterhånden som flere og flere forretninger, viden, data osv. bliver elektroniske og derved tilgængelige på f.eks. internettet - så vil der være et stærkt stigende behov for differentiering.. Og når man så er igennem denne fantastiske bog, så kan man tage efterfølgeren "Free - the future of a radical price", som netop beskriver affiliate programmer m.v. i en lidt større kontekst.

Når Mette nu skal videre med sin forretning, så håber jeg først og fremmest at hun gør det, som er rigtig for hende og hendes forretning - og jeg er sikker på at dine og andres indlæg - og forhåbentlig også mine, kan være med til at give hende lidt viden om hvad der er vigtigt for hende.

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tja altså jeg kan godt rådgive i seo, men ikke noget jeg sælger som sådan :-)

Nej ikke alle kan være nummer 1 men det gælder om at plukke de fugter man nu kan i søgemaskinerne. Kan jeg ikke blive nummer 1 på 'Hund', så kan jeg måske blive nummer 1 på 'Hund i Snor' og 'Hunde sko til hvalpe' - Og stadig opnå samme resultat, men igen er det jo svært at sige fordi folk søger så bestemt som de nu gør.

Men nej ikke alle kan blive nummer 1 :)

Morten Reitoft:
Hvis du er interesseret, kan jeg anbefale dig at læse "The Long Tail" af Chris Andersson, som bl.a. skriver om hvordan Business 2.0 og The New Economy har brug for filtre, for at have værdi. Efterhånden som flere og flere forretninger, viden, data osv. bliver elektroniske og derved tilgængelige på f.eks. internettet - så vil der være et stærkt stigende behov for differentiering.. Og når man så er igennem denne fantastiske bog, så kan man tage efterfølgeren "Free - the future of a radical price", som netop beskriver affiliate programmer m.v. i en lidt større kontekst.

Vil tage et kig på den senere idag tak. :-)

vh AB

 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)