igår købte jeg en flybillet til dk, enkelt billet, Til på søndag den 15/4, hos edreams.fr. Jeg for en bekræftelse Email fra dem og der efter en Email med billet nr efter hvad jeg kan se. Denne sidste Email har de så spammet mig med over 30 gange...! De bliver ved at sende den til mig. Der er et link i bunden og hvis jeg trykker på den kommer jeg ind på en side hvor turen til DK er bekræftet OG en rejse tilbage til Paris som også er bekræftet..? Selvom jeg kun har bestilt en enkelt rejse.. Nu er jeg da totalt forvirret.. Og på den er Email som de bliver med at sende er der adresse i Paris men et telefon nummer til Spanien. Og det er ik til at komme igennem til dem. Så tjekker jeg trustpilot.fr og .com og åhhhh nej. Totalt dårlig anmeldser. Aldrig har jeg prøvet at købe flybillet hos så dårligt et selskab. Helt igennem forvirret og usikker på om man overhovedet har en gyldig billet når jeg står ude i lufthavnen på søndag. Har du prøvet edreams og hvordan var din oplevelse med dem,? Første og sidste gang jeg bruger edreams. Mvh Anders |
Kender du Edreams ? ( Flyrejser )
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)