Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sprut leverings firma i Herning & Ikast kommune sælges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Da min makke og jeg desværre ikke kan samarbejde på en fornuftig måde, ønsker vi at sælge vores sprut leverings firma som er placeret i Herning, da der er et stort potentiale for firmaet i området.

Kort om forretningen:

Vi leverer sprut hver Fredag & lørdag fra 20 – 04 i hele Herning & Ikast kommune. Vi er tilknyttet et større sprut leverings koncept som kører flere steder i Danmark.

Vi åbnede den 15 Januar 2012, og har siden da haft åbent hver weekend. Folk er efterhånden ved at have fået øjnene op for konceptet, og begyndt at benytte sig af det.

Vi har lagt rigtig meget arbejde i at markedsføre konceptet i både Herning & Ikast kommune. I form af uddeling af flyers på biler og i postkasser, uddeling af flyers i Herning centeret, plakater rundt omkring i de forskellige byer i både Herning og Ikast kommune.

Yderligere har vi lige indgået en aftale omkring reklamer i nogle busser som kører i Herning & Ikast kommune, her får vi 20.000 visninger hver måned over de næste 6 måneder. Vi forventer en rigtig god effekt af dette.

Hvad følger med

• Varelager med alle varer som indgår i vores sortiment.

• Stål reoler som kan bruges til varerne.

• Dankort terminal (lejet er betalt for det næste kvartal).

• En masse flyers, plakater, bildørs magneter, osv.

• 6 mdr busreklame a 20.000 visninger pr. måned.

• Tshirts samt Jakker med logo

Yderligere er der et nemt hoved nummer som kunderne kan ringe til for at bestille, samt online bestillings system. Bemærk dog at disse to ting er ikke noget vi ejer men blot noget som vi er en del af sammen med de andre afdelinger rundt i landet.

Yderligere har vi også en aftale med et populært diskotek i Herning, hvor kunderne for hver 100 kr. de køber for hos os får en gratis drink billet. Det er kunderne rigtig vilde med, og diskoteket er vist også meget tilfreds med aftalen.

Alt det andet

Det er et franchise koncept som vi har lejet os ind i, i Herning og Ikast kommune. Det koster 1000 Kr. pr måned at være en del af. Det som man betaler for er branded, online bestillingssystem, samt hovednummer.

Franchise afgiften på 1000 kr. Er den eneste faste udgift hver måned, ved siden af kommer der så selvfølgelig dankortterminal som koster ca. 1500 i kvartalet.

Forretningen er allerede etableret, og folk bruger os allerede hver weekend og det er derfor muligt at overtage en forretning som allerede er godt markedsført og kan tjene penge fra første dag af. Der er selvfølgelig stadigvæk en masse arbejde i det, men alt benarbejdet er gjort!.

Vi vil selvfølgelig være behjælpelig med at køre den nye ejer helt ind i forretningen både inde og efter overtagelse.

Vores omsætning og antal leveringer svinger meget for hver weekend, og det er derfor også svært at komme med et overblik over hvor meget vi har omsat for hver måned, da forretningen stadigvæk er meget ny og folk stadigvæk er ved at lære at gøre brug af konceptet her i området.

Vi ved ikke hvad prisen skal være, det vil vi forhandle når der kommer en seriøs køber på banen. Da vi selvfølgelig skal have opgjort værdien af varelageret etc. samt værdi af selve firmaet som det er nu.

Hvis du ønsker yderligere info kan jeg kontaktes via pb, eller email 30jensen@gmail.com eller på telefon 28 96 08 19.

Jeg har sikkert glemt en hel masse, så kontakt mig hvis du har nogle spørgsmål. Af hensyn til forretningen oplyser jeg ikke brandet etc. offentligt her i forummet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)