Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af virksomhed til Polen, Skat, 19% marginalskat

Side 2 ud af 13 (121 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 16:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas...Jeg mener bestemt ikke det er at spamme en tråd, ved at skrive at man følger med. Topic beder jo ikke om indput her, så hvorfor komme med en hel masse og da den bl.a. er interessant for mit firma må det da være ok?

Jeg har den funktion og bruger den nogen gange, men jeg syntes også det er vigtigt at gøre det synligt, at man er interesseret i indlægget.

Mvh Jimmi

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har bare været diskuteret før, tror man skal slå det til et sted - men ved ikke lige hvad løsningen er. Ved godt at nogle tråde bliver brugt til spam, synes Jimmi har en god pointe i at det kan være svært at komme med et konkret svar til noget her - men derfor kan det sagtens stadig være noget man vil følge med i/finder interessant. 

+ at når den bliver skubbet op i debatten kan flere få glæde af den. Men igen, er enig i at følger med her kan og bliver misbrugt! Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Jeg er godt nok skærmblink? Hvor gemmes det?

Hej Henrik,

Det er her:

Stor hilsen
/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Alle,

Indlæg med eneste indhold i stil med "følger med", "kigger lige her" osv., betragter jeg som ligeså lidt givende for debatten som de mange "bump", "har sendt PM" og "har klikket like" osv. og jeg vil behandle dem på samme måde.

Indlæggende bidrager ikke med noget til debatten. I denne tråd kunne det gøres lidt elegant, og også givende/bidragende, ved f.eks. at skrive noget i stil med "Jeg følger lige med i denne tråd, fordi jeg selv har .......... osv." eller "jeg venter spændt på deres svar, for jeg er godt nok uenig" - så har vi andre noget at forholde os til  og måske endda spørge ind til.

Lige netop i denne tråd vil jeg lade kommentarerne stå, ellers giver de efterfølgende indlæg (incl. dette) ikke meget mening.

Hermed gives tråden tilbage til trådstarter og emnet :-)

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Det er her:

Tak for svaret Brian. Så skærmblind er jeg heller ikke. Jeg har blank skærm der og ingen linie at trykke på.

/Henrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Tak for svaret Brian. Så skærmblind er jeg heller ikke. Jeg har blank skærm der og ingen linie at trykke

Cool

Så kan jeg desværre ikke hjælpe med andet end at opfordre dig til at sende en mail til support@amino.dk, og kopiere linket til denne tråd med.

Mon ikke de hurtigt kan få løst det?

Stor hilsen
/Brian 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 19:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian...Må sige jeg syntes det er helt hen i vejret, det med du siger det kan gøres mere elegant. Denne tråd er jo ikke en, man kan kommentere noget på og når man skriver følger lige med, så er det jo fordi man har interesse. Trådopretter beder jo ikke om noget? 

Det er ok, hvis trådholderen beder om råd eller noget og dog, for hvorfor må man ikke skrive at an følger med. Det forstår jeg simpelthen ikke.

Udover dette er at følge med jo på ingen måde stødende for nogen og jeg mener ikke at I skal fungere som smagsdommere på den måde. Hvis det var stødende, eller ubehageligt, ja så skal I gå ind,  men ellers sidder der 100 smagsdommere med deres egen holdninger og det er ikke i orden når det er en betalende side.

Mvh Jimmi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jimmi :
Trådopretter beder jo ikke om noget? 

Jeg HAR jo bedt ministeriet om at komentere min forespoergsel.

Den er posteret paa Amino, fordi der KUNNE vaere skattekyndige,
som kunne lokkes til at kommentere sagen. 

Hvis der ellers er nogen andre, som VED noget om dette.

Helle`s mand blev jo af Skat anerkendt som skattepligtig til Schwiz,
selv om han de fakto havde bopael og familie i Danmark. 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 19:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejler...Yes yes det ved jeg ;-) men som jeg læser oplægget, så er det som en oplysning jeg kan ikke se at du stiller nogen spørgsmål til os aminobrugere? ;-) Og så kommer der forhåbentlig, et svar som jeg syntes kunne være yderst interessant fra SKAT ;-) 

Side 2 ud af 13 (121 indlæg)