Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner eller sparring søges.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er relativ ny bruger herinde på Amino, men har allerede haft virkeligt meget gavn af at være med, så jeg prøver lige endnu engang.

Jeg og en samarbejdspartner er igang med at udvikle et koncept som vi indtil videre har set rigtigt gode muligheder i. Konceptet består af en reel service del og en CMS del. Service delen har vi allerede godt gang i, og kan relativt let komme igang og få skabt noget omsætning.

Problemet ligger i CMS delen. Det er denne del der gør at vi kan scale vores ide og derfor det der gør at vi kan skilde os ud fra de andre spillere på markedet, og blive serdeles konkurrence dygtige fra day one. Vi har begge erfaring på dette område men ikke tekninsk viden til at kunne bygge det system vi har i tankerne. Vi er derfor i skrivende stund igang med at fremlægge og forhandle med et par konsulent huse, og freelance udviklere.

Problemet ligger i at dette CMS system vil komme til at være i konstant udvikling den næste meget lange periode, og kan derfor blive en stopklods for os da det derfor også vil blive en "uendelig" cost for os, hvis vi udelukkende benytter eksterne konsulenter.

Jeg efterlyser derfor nogle gode råd fra folk der har været i samme situation, eller kender til problemstillingen,.

Det vi selv tænker er at finde en partner, der har den tekniske viden, og selvfølgelig det samme drive for ideen som os. Tanken er stadig at benytte os af eksterne udviklere, da vi vil hurtigt igang, men denne person skal kunne sikre at vi bruger vores penge på bedst mulig vis of får lavet det bedst mulige system. Hvis der er nogen herinde der enten kunne være en mulig partner, eller kan råde os til hvor vi finder sådan en, vil vi meget gerne høre fra dig?

Vi vil også meget gerne høre hvis der er nogen der har alternative ideer til en løsning på vores problem stilling. Findes der nogle "ide huse" hvor man kan få noget it sparing? kan man tage ind på it universitetet og fange nogle studerende? :-) eller andre alternativer

Jeg håber meget at få nogle gode råd.

Mvh

Icerco

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)