Men uanset kan jeg ingen fornuft se i den af dig foreslåede model....som Tonny støtter fuldud.
Peter, du kommer ind imellem (læs ofte) med meget negative ytringer, hvilket for mit vedkommende er lidt trættende, især når det du skriver ikke er korrekt og derudover henviser til mig.
Jeg starter med at svare på et relativt enkelt spørgsmål og senere giver jeg dig faktisk ret i, at du kan have en pointe
Ydermere er det trods alt dig, der bringer hele problemstillingen med en lukning af selskabet på bane, hvilket der ikke er noget fra trådstarter, der indikerer skulle være problemet.
I givet fald skal vi bruge flere oplysninger for at kunne give et fyldestgørende svar på, hvad der er optimalt i denne situation.
Ydermere er det trods alt dig, der bringer hele problemstillingen med en lukning af selskabet på bane, hvilket der ikke er noget fra trådstarter, der indikerer skulle være problemet.
Jeg synes nu det er fair nok at sige, at en konsekvens ved at låne selskabet penge, er at Kenneth risikerer ikke at få fradrag for sit tab af løn ved en lukning.
I forvejen er de tilgængelige oplysninger så tynde, at al diskussion kun kan være på et teoretisk niveau.
Jeg synes nu det er fair nok at sige, at en konsekvens ved at låne selskabet penge, er at Kenneth risikerer ikke at få fradrag for sit tab af løn ved en lukning.
I forvejen er de tilgængelige oplysninger så tynde, at al diskussion kun kan være på et teoretisk niveau.
/Henrik
Ja, vi er netop ikke uenige
Boysen skriver faktisk, at han forventer at kunne få udbetalt lånet i løbet af 2012.